mitä on versioida englanniksi???
Tekisin tuosta ihan substantiiviverbin "to version", kun asiayhteys ei ole selvillä.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä on versioida englanniksi???
Mielenkiintoinen kysymys... Tämä riippuu tietenkin jokaisesta ihmisestä erikseen, mutta esim. syömällä pähkinöitä laitat sekuntikellon pyörimään ja joka paskakerralla katot näkyykö paskassa pähkinän palasia, kun näkyy niin pysäytät kellon ja katson monta tuntia meni...Kuinka kauan ruoka-annoksella menee aikaa siitä, kun se laitetaan suuhun, siihen kun se tulee putken toisesta päästä ulos?
tarvitsisin ammattikoulun/lukion todistuksista uudet kappaleet "hyvin säilöön laitettujen tilalle"... mistä ne voisi saada, soittamalla kouluille ja pyytämällä lähettämään kappaleet?
Pitäskö olla huolissaan jos huomaa kirjoittaneensa koodin kommenttien sekaan näin '' ??
Kuinka pitkän ajan jälkeen lävistämisestä perus korvalävistyksistä (1.6mm reiät ja korut) uskaltaa ottaa korun pois tunnin kestävien kamppailu-urheiluharjoitusten ajaksi? Tuleeko umpeutumis- vai tulehdusongelmia jos liian aikaisin irroittaa?
Reiät on lävistetty neljä päivää sitten. Voinko ottaa koruni vaikka heti pois ja antaa reikien umpeutua jos näen asian helpoimmaksi harrastusten takia?
Tilanne on tämä. Huomasin baari-illan jälkeen, että mulla on taskussa 20 euron setelin toinen puoli. Siitä toisen puolen olinpaikasta mulla ei ole mitään havaintoa.
Joten kysyn, että saako pankista lunastaa uuden ehjän setelin tuolla setelin puolikkaalla? Mulla on se setelin puolisko, jossa on sarjanumero ja se hologrammiviiva vai mikä onkaan. Eli toi kyseinen seteli on tunnistettavissa juuri siksi kyseiseksi seteliksi.
Joskus baarissa kiroilin halki revennyttä oisko ollu 10e setelii, ni baarimikko sano kans, et kyllähän toi kelpaa ku sulla on kerran molemmat puolet siinä.Mä taas muistelisin niin, että ei ole väliä mistä kohtaa on revitty, mutta molemmat palaset pitää olla tallessa.
Jos seteli on tasan keskeltä poikki ja sillä saat uuden setelin tilalle niin käyn nostamassa kaikki fyffet 500e seteleinä ja rupean leikkelemään:D
Oliks intterveppi rikki äsken ku pakkikselle tai monille muillekaan sivustoille ei päässy pariin tuntiin? Mistä se oikein johtui?
^^ ihan samaa mietin itsekin, tosi moni sivu ei toiminu