Saisko pienen kertauksen päivän tapahtumista.. Näin vaan vikan puol minuuttisen :(
Ismo veti koko maailmaa turpaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisko pienen kertauksen päivän tapahtumista.. Näin vaan vikan puol minuuttisen :(
Ohhoh. Aaro kummittelee, Ismo riehuu ja Joonatan alottaa roinabisneksen. Salkkarit elää taas kultakauttaan.
Joo paitsi ehkä oon vaan ite niin tylsä ihminen, etten jaksa oikeen kattoo tota aaron kummittelua. Oon ehkä kaks jaksoo kattonu elämäni aikana kauniita ja rohkeita ja siinäkin joku tyyppi kummitteli niin oli niin paska ohjelma, että tulee huonot muistot mieleen salkkareissaki.Ohhoh. Aaro kummittelee, Ismo riehuu ja Joonatan alottaa roinabisneksen. Salkkarit elää taas kultakauttaan.
tietenkin, kun sarja jää kohta taas kesätauolle. :curs:
Joo paitsi ehkä oon vaan ite niin tylsä ihminen, etten jaksa oikeen kattoo tota aaron kummittelua. Oon ehkä kaks jaksoo kattonu elämäni aikana kauniita ja rohkeita ja siinäkin joku tyyppi kummitteli niin oli niin paska ohjelma, että tulee huonot muistot mieleen salkkareissaki.

Kyllä sieltä ruutia löytyy!Pannarin pohkeet!
:lol2:Ja missä se Lassen hummeri viipyy, sais jo tulla koukkaamaan ton Veeran pois!
Ei lyönyt, mutta pizzat lenteli. :DLöikö se Ismo sitä Miroa? Ei perkele ollu koko jakso nauhalla.
Ja missä se Lassen hummeri viipyy, sais jo tulla koukkaamaan ton Veeran pois!
Voisko joku tiivistää koko viime jakson tänne?![]()
-Tartsanin ja rumiluksen säätämisen ansiosta ku se mekko tjs repes niin tartsani anto sille lainaan housut ja meni ite huosut kintuissa takas pihlajakadulle ja kappas vaan pennut näki isäsä kalsareis ja sit matkivat sitä ja balalblala... Samaa ainaista Iiris vs Veera vs Guntter draamaa ette te niitä tarvie tietää.
-Eero näkee Aarosta märkiä fetissiunia edelleen.
-Roinatan ja Juuliatan takas yhteen.
-Roinatan rupee ehkä myymään steroideja ku se toinen Kehotuksen pääjehuista ehotti sille dyyniä kun oli rahapulaa roinatanil. Ei tiiä suostuko.
-Isobulla kerto Mirolle että Ismo ois hakannu lapsiasa ja tappanu Miian rautanyrkeillään.
-Lopussa Ismo sit sai kuulla ku Miro kysy siltä että onko se lyöny lapsiaan ja tappanu Miian niin se rages ja rupes heittelemään pitsoja.
Kaipaan MXM:n raportteja :(
Päinvastoin. Wanhat kesäuusinnat rox!Älä nyt, hyvähän tuo oli.:lol2:
Koskas ne salkkarit nyt jää tauolle? Vittu se on taas elämä pilalla monta kuukautta sitten.
Päinvastoin. Wanhat kesäuusinnat rox!