Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en jumalauta jaksa enää tätä Iiris-Veera-Panu kolmiodraamaa :curs: mun puolesta panu vois vaikka heittää veeran pihalle ja ottaa iiriksen takas.

Ja vitun juulia, saisit olla jatkossakin ipin nyrkkeilysäkki, prkl!

Ohhoh. Aaro kummittelee, Ismo riehuu ja Joonatan alottaa roinabisneksen. Salkkarit elää taas kultakauttaan.
Joo paitsi ehkä oon vaan ite niin tylsä ihminen, etten jaksa oikeen kattoo tota aaron kummittelua. Oon ehkä kaks jaksoo kattonu elämäni aikana kauniita ja rohkeita ja siinäkin joku tyyppi kummitteli niin oli niin paska ohjelma, että tulee huonot muistot mieleen salkkareissaki.

tietenkin, kun sarja jää kohta taas kesätauolle. :curs:

Tää kävi itelläkin mielessä. Aletaan hyvissä ajoin petaameen suuret tapahtumat viimeseen jaksoon, jotta seuraavalla kaudella voidaan taas palata tylsään perusmenoon :(

Joo paitsi ehkä oon vaan ite niin tylsä ihminen, etten jaksa oikeen kattoo tota aaron kummittelua. Oon ehkä kaks jaksoo kattonu elämäni aikana kauniita ja rohkeita ja siinäkin joku tyyppi kummitteli niin oli niin paska ohjelma, että tulee huonot muistot mieleen salkkareissaki.

Ehkä se kummittelu loppuu kohta ja Eero muuttuu Aaroks :eek:

-Tartsanin ja rumiluksen säätämisen ansiosta ku se mekko tjs repes niin tartsani anto sille lainaan housut ja meni ite huosut kintuissa takas pihlajakadulle ja kappas vaan pennut näki isäsä kalsareis ja sit matkivat sitä ja balalblala... Samaa ainaista Iiris vs Veera vs Guntter draamaa ette te niitä tarvie tietää.

-Eero näkee Aarosta märkiä fetissiunia edelleen.

-Roinatan ja Juuliatan takas yhteen.

-Roinatan rupee ehkä myymään steroideja ku se toinen Kehotuksen pääjehuista ehotti sille dyyniä kun oli rahapulaa roinatanil. Ei tiiä suostuko.

-Isobulla kerto Mirolle että Ismo ois hakannu lapsiasa ja tappanu Miian rautanyrkeillään.

-Lopussa Ismo sit sai kuulla ku Miro kysy siltä että onko se lyöny lapsiaan ja tappanu Miian niin se rages ja rupes heittelemään pitsoja.

-Tartsanin ja rumiluksen säätämisen ansiosta ku se mekko tjs repes niin tartsani anto sille lainaan housut ja meni ite huosut kintuissa takas pihlajakadulle ja kappas vaan pennut näki isäsä kalsareis ja sit matkivat sitä ja balalblala... Samaa ainaista Iiris vs Veera vs Guntter draamaa ette te niitä tarvie tietää.

-Eero näkee Aarosta märkiä fetissiunia edelleen.

-Roinatan ja Juuliatan takas yhteen.

-Roinatan rupee ehkä myymään steroideja ku se toinen Kehotuksen pääjehuista ehotti sille dyyniä kun oli rahapulaa roinatanil. Ei tiiä suostuko.

-Isobulla kerto Mirolle että Ismo ois hakannu lapsiasa ja tappanu Miian rautanyrkeillään.

-Lopussa Ismo sit sai kuulla ku Miro kysy siltä että onko se lyöny lapsiaan ja tappanu Miian niin se rages ja rupes heittelemään pitsoja.

Kaipaan MXM:n raportteja :(

Back
Ylös Bottom