Eipäs muuten ole, jos on syntynyt elokuun jälkeen.
oho:D ei osaa alkuvuonna syntyny laskee kun kakkosella ite täytti 18:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipäs muuten ole, jos on syntynyt elokuun jälkeen.

En oo ihan varma, mutta mun mielestä jossain sanottiin, että Peppi olis jo 17.
Sulla on katse nyt ollu semmoset parikymmentä senttiä liian ylhäällä.Isabella on kunnon kolikko automaatti, sen hammasrivistö on harva ku mun postimerkkikokoelma..
No ei yleensä joo. Mutta on tästä poikkeuksiakin. Esim. vähän ennen kuin Joonatan antoi poikuutensa Juulialle, niin Joonatan vietti 16-vuotissynttäreitään. Eli sopivasti ei ollut enää sakkolihaa. Eli jos muistan oikein, niin kenties tämä on pohjustusta Pepin ja Sampon tuleville sessioille. Muistaako kukaan muu, että Pepin ikä olisi mainittu jossakin jaksossa tässä lähiaikoina? Mulla on semmoinen hämärä muistikuva, mutta en kyllä nyt muista, että mikä jakso se olis ollut. Ehkä oon kuullut vaan omiani.Eihän ne koskaan puhu kenenkää iöistä?
Voihan nenä. En ois ikinä uskonut. Eiiiiiiii. Miten voi olla mahdollista?!!!111yks
Oo nyt mukana tässä ;)Muistakaa mikä päivä tänään on? ;)
Tuskin kukaan voi vitsailla näin vakavalla asialla, saa olla aika sydämetön tyranki!:curs:Muistakaa mikä päivä tänään on? ;)
Muistakaa mikä päivä tänään on? ;)
Ei vittu!! Pientä flashbackia yläasteaikoihin, kun yhtä koulun tyttöö sanottii pajatsoks.Eihän ne koskaan puhu kenenkää iöistä?
Isabella on kunnon kolikko automaatti, sen hammasrivistö on harva ku mun postimerkkikokoelma..
, tiedän, mut oli pakko jakaa tää ilosanoma muillekki!!! Kiitos!!:dance2:Tuskin kukaan voi vitsailla näin vakavalla asialla, saa olla aika sydämetön tyranki!:curs:
Kävimpä tuossa isomummolla..
"etkai sinä syö niitä nappeja, mitä se joonatan on nyt syönyt?"
![]()
kuulun tähän kerhoom myösKävimpä tuossa isomummolla..
"etkai sinä syö niitä nappeja, mitä se joonatan on nyt syönyt?"
![]()