Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
En oo ihan varma, mutta mun mielestä jossain sanottiin, että Peppi olis jo 17.

Joonatan oli kyllä aika polleena kun se kehuskeli Juulialle. "Ehkä se tajus, että tällasen jätkän kanssa kannattaa olla kaveri". Tarkoitti ilmeisesti supermassiivisia käsiään.:rock:

Eihän ne koskaan puhu kenenkää iöistä?
No ei yleensä joo. Mutta on tästä poikkeuksiakin. Esim. vähän ennen kuin Joonatan antoi poikuutensa Juulialle, niin Joonatan vietti 16-vuotissynttäreitään. Eli sopivasti ei ollut enää sakkolihaa. Eli jos muistan oikein, niin kenties tämä on pohjustusta Pepin ja Sampon tuleville sessioille. Muistaako kukaan muu, että Pepin ikä olisi mainittu jossakin jaksossa tässä lähiaikoina? Mulla on semmoinen hämärä muistikuva, mutta en kyllä nyt muista, että mikä jakso se olis ollut. Ehkä oon kuullut vaan omiani.

Muistakaa mikä päivä tänään on? ;)
Oo nyt mukana tässä ;)

P.S. Ei vittu, miksi Salkkareiden pitää muuttaa? Onko kenelläkään mitään faktaa, että milloin muutto tapahtuu? Nyt joku kansalaisadressi pystyyn. Ei tällaista tarvitse kestää :curs:

Eihän ne koskaan puhu kenenkää iöistä?

Isabella on kunnon kolikko automaatti, sen hammasrivistö on harva ku mun postimerkkikokoelma..
Ei vittu!! Pientä flashbackia yläasteaikoihin, kun yhtä koulun tyttöö sanottii pajatsoks. :offtopic:, tiedän, mut oli pakko jakaa tää ilosanoma muillekki!!! Kiitos!!:dance2:

Kävimpä tuossa isomummolla..

"etkai sinä syö niitä nappeja, mitä se joonatan on nyt syönyt?"

:david:

Back
Ylös Bottom