Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panu on kyllä aina ollut iso, mutta mun mielestä se on kasvanut entisestään.
Totta. Ei mee varmaan enää kauaa niin Panu on Osteriakin Isompi.:wtf:
Ei se koko vaan se laatu ;) veikkaan että kukaan ei mene osterista iha heti pihlajakadulla ohi!Totta. Ei mee varmaan enää kauaa niin Panu on Osteriakin Isompi.:wtf:
Talotaikurit-lippis saapui! Olen pettynyt, sillä lippa on alapuoleltakin keltainen :(
Virallisen taikurilippiksen lipan alapuoli on väriltään vihreä. Näin ainakin Lassella.noh. minkä värinen sen odotit olevan?
Vittu se Konsta puhuu vittu ku iha ku suoraa roolirepliikkilappusesta! :@ Latais sitä niin vitun kovaa pataan niin loppus se! :@
Noniin! Kerrankin joku muukin joka ei kuolaa pepin perään, en tajuu mitä kaikki näkee siinä:jahas:Vituttaa se Konsta, ei saatana miten paska näyttelemään, melkein pahempi kuin robotti-niko. "mä oon kiltti poika ja mulla on nälkä" :curs: ja peppikin on ruennut vituttamaan kybällä, koko sen olemus onniin perseestä.. ja sen ylisuuri otsa paistaa vittumaisesti.
Noniin! Kerrankin joku muukin joka ei kuolaa pepin perään, en tajuu mitä kaikki näkee siinä:jahas:

Onko Ossin sisko lihonut vai onko se tiineenä?
Onko Ossin sisko lihonut vai onko se tiineenä?
Stuba mun mielestä pystyi hienosti ignooraamaan Joonatunin uhoomisen siellä salilla, tai sit se vaan pelkäs.Mitähän mahtaa Joonatan selitellä Stuballe? Vähän paha tuohon flunssaankaan vedota kun paikat on pumpissa ja verisuonet on kuin puutarhaletkut.
Ei Veera ole kyllä yhtään niin hanurista kuin Sampo. Sille vässykälle en todellakaan soisi enää oikeutta korkata Peppiä, vaikka ennen niin ajattelinkin. Menee hermot kun se vaan juonittelee Veeraa vastaan ja stalkkailee Peppiä. Ja Iiris se vasta onkin juonitteleva kurppa.Kyllä vitutti taas vaihteeksi Veera eilisessä jaksossa. "Mun mielestä Sampon pitää muuttaa pois". Helvetin kurppa. :curs:
Veera jos luet tätä, painu itse vittuun Pihlajakadulta!!