Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli vaan soutelusta mieleen:D pystysoutu on kanssa yks lemppari kun revenneet olkapäät ei kestä pystypunnerrusta yli 28kg käsipainoilla :(
aa okei :D

Mulla oli tossa alkuvuodesta taas vaihteeks parin kuukauden tauko reenaamisesta ja vain päihteilin aamusta iltaan.. Nyt kevyesti alotetellu kulmista pumppailemaan ysikybällä..

Sain muutenkin tähän mielialahäiriöön uuet toimivat dropit niin on mielenkiintoa reenaukselle :D

edit. näköjään pystysoutuun sopiva paino on 35kg.. saa tollasia mukavia 12 sarjoja väännettyä..

Pitäisköhän mua väsyttää?

Ei :).. kello ei oo oikeesti ku vajaa 4..

No nii i...

Kävi hiukan kylmät tänään baarissa. Luulin et kellot vaihdetaan vasta su-ma-välisenä yönä ja ajattelin tänään lähteä vikalla bussilla kotiin, eli 2.30. Siinä sitten "kahden" maissa sain tietää että kello olikin jo kolme :s Onneksi en tällä kertaa lähtenyt tapani mukaan seikkailemaan yksikseni kotiinpäin, olisin varmaan vieläkin odottelemassa jossain bussipysäkillä :D

No nii i...

Kävi hiukan kylmät tänään baarissa. Luulin et kellot vaihdetaan vasta su-ma-välisenä yönä ja ajattelin tänään lähteä vikalla bussilla kotiin, eli 2.30. Siinä sitten "kahden" maissa sain tietää että kello olikin jo kolme :s Onneksi en tällä kertaa lähtenyt tapani mukaan seikkailemaan yksikseni kotiinpäin, olisin varmaan vieläkin odottelemassa jossain bussipysäkillä :D

Itsehän lopetin ton baarissakäynnin pääosin sen takia, etten aina ollut varma pääsenko kotiin asti..

Itsehän lopetin ton baarissakäynnin pääosin sen takia, etten aina ollut varma pääsenko kotiin asti..

No mulla ei maksa onneksi kuin sen 15e taksi kotiin, joten kotiin pääsee aina jotenkin, mutta aika usein menen bussilla ihan jo senkin takia ettei tule otettua liikaa tai riehuttua koko yötä jatkojen jatkoilla. Kavereidenkin luo voisi tietysti mennä, mutta sieltä on niin kurja herätä ja aamulla lähteä kotiin...

Voisi melkein kyllä koittaa nukkua... Tosin siitä tuskin tulee mitään, viime yönä nukuin about 16 tuntia :D

Aika paljon :D. Mie sain vaan 6h unta :(

No mun kämppis tuli himaan 12 maissa päivällä eilen ja simahti joskus kolmen aikoihin. Kömmin sen viereen ennen kuutta ja herättiin klo 9-10 tänään aamulla :D En vaan pystynyt olemaan hereillä kun toinen tuhisee sängyssä niin mukavan näköisesti :D

Ymmärrän..

Perkele tais jäähä tunat syömättä.. en löydä purkinavaajaa enkä kehtaa käyä puukolla kikkailemaan, kun leikkaan taas vaan sormenpään irti..

edit. Kikkailin silti.. en sivaltanu sormeen :)

Voi saatana ku noita kellojaki si piti siirtää, väsytä viel yhtään ja kello on puol 6.. Mut mitäs muille valvojille?

hehee sattupa duunivuoro tälle yölle..äkkiä hujahti yks tunti vuorosta pois. kuitenkin firma maksaa sunnuntaipalkan toltakin tunnilta..jesss

Back
Ylös Bottom