Treeniohjelma aloittelijalle?[voimaa löytyy(kö)]

Joo eli oon 14,5V. 194cm ja tuskin enää kymmentä senttiä enempää kasvan, n.83kg...
Treeni ohjelman tarviin, olen aivan uusi näissä, joten en itse ruvennut mitään ohjelmia vääntämään.
Kotoa löytyy penkki autotallista, mutta aiottiin kaverin kanssa mennä uimahallin salille.
Tuon Starting Strength - 1-jakoinen perusohjelma aloittelijalle:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=73043-ohjelman aattelin vetää 2 kertaisena(hyvä idea?).
Ja voimaa löytyy kai luonnostaan kun näin "roteva" kaveri kummiski oon, joten ei ihan alottelijan treenia tarvii ruveta vetämään vai tarviiko? Kiitti jos joku viittii nähä vaivaa!:thumbs:

(Meniköhän ees oikeeseen paikkaan :S)

Mitä meinaat tuolla, että vedät 2kertaisena? Kyllä suosittelen ihan vetämään niinkun siinä ohjeessa seisoo.

Tekniikat on alussa hyvä hieroo kuntoon yms. Perusjutuista kannattaa lähteä liikkeelle. Ajan myötä oppii kuuntelemaan omaa kroppaa ja aikaa on kokeilla erilaisia juttuja mitkä sopii juuri sulle.

Ja herranjumala et voi olla pitkä 14vuotias :D

Tuon Starting Strength - 1-jakoinen perusohjelma aloittelijalle:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=73043-ohjelman aattelin vetää 2 kertaisena(hyvä idea?).
Ja voimaa löytyy kai luonnostaan kun näin "roteva" kaveri kummiski oon, joten ei ihan alottelijan treenia tarvii ruveta vetämään vai tarviiko? Kiitti jos joku viittii nähä vaivaa!:thumbs:

(Meniköhän ees oikeeseen paikkaan :S)
Joo hyvä ohjelmahan toi on, mutta en tajunnut, että meinaatko vetää "2 kertaisena" sitä, että tuplaat kaikki toistot tai sarjat? Ja kannattaa toki vetää ihan "alottelijan treeniä", koska juuri sillä voimistut nopeasti lyhyessä ajassa, mikäli oikein ymmärsin. Tsemmpiä treeneihin.

Edit. Örr..... Jonski kerkes. Ja oot ihan julmetun pitkä :D

Viimeksi muokattu:
Siis mitä nyt ymmärsin tuosta et vedät ohjelman 2 kertaisena, jos tarkoitat sillä että tuplaat sarjat ja toistot niin omasta mielestä se ei ole hyvä idea, nimittäin sama asia on tehä noilla määrillä ja käytät semmosia painoja mitkä on sopivia.

En osaa sanoo myöskään sun aikasempaa urheilu taustaa, mut voihan sitä voimaa olla luonnostaan. Jos nyt alottelet ihan eka kertaa punttaamaan ni suosittelisin lämpimästi alkaa vetämään tuota alottelijan treeniä et lihakset pikkuhiljaa tottuu siihen työntekoon salilla.

Juu pitkähän sitä ollaan... Joo noi painot multa unohtu kokonaan ajattelematta:) aattelin toistot tuplata mutta nythän sekin tuli selväksi. Ja kiitti kaikil hirveen nopeesti tuli vastauksia! E: ei sitä liikuntaa harrastettua oo tullu, mutta jostain se vaan tulee että oon 10cm lyhyempää olevaa jätkää voimakkaampi:D

Ihan aloittelijahommista se aina lähtee.. Juuri kellään ei liiku sellaiset painot kylmiltään että voisi itseään kovin voimakkaaksi sanoa salihommissa. Ja kun joka tapauksessa tekniikat sun muut pitää opetella kunnolla alkuun niin perusasioista se on aina lähdettävä. Tuosta SS:stä on hyvä alkaa.

Back
Ylös Bottom