Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei tossa varmaan ihmeellistä oo mut siinä on et ku sanoit et sun kaveris olu vaa "ai...harmi" ni mitäs tossa sit pitäis tehä? käydä rukoilemaan jumalalta ihmettä?

Jep. Ei mitenkään yllättävä reaktio kavereilta. Eihän se niiden poni ole, joten tuskin koskettaa kovinkaan paljoa. Mutta hyvä syyhän tosta on saada itkupotkuraivarit kavereille.

Luultavasti.

Mitä ihmeellistä siinä muka on, jos mua harmittaa se, että saatan huomenna menettää ainoan lemmikin mitä mulla on ikinä ollut enkä välttämättä pääse edes paikalle hyvästelemään sitä??

Toisaalta oot oikeassa. Turha se on meiän muitten arvostella sun vitutuksia. Rupes vaa itteä vähän vituttaa. Mut toivotaa et poni paranee.

Jep. Ei mitenkään yllättävä reaktio kavereilta. Eihän se niiden poni ole, joten tuskin koskettaa kovinkaan paljoa. Mutta hyvä syyhän tosta on saada itkupotkuraivarit kavereille.

Missä vaiheessa sanoin, että sain itkupotkuraivarit? En mä niille mitään siitä sanonut.

Toisaalta oot oikeassa. Turha se on meiän muitten arvostella sun vitutuksia. Rupes vaa itteä vähän vituttaa. Mut toivotaa et poni paranee.

Jep.

vituttaa, ku pakkolomat alkaa.
vituttaa ku kädet ei kasva.
vituttaa tulla kotiin ku naapurin kissa on syöny meidän kissan ruoat.
vituttaa ku vormulat tulee su niin aikasin(koko la yö töissä).
vituttaa savolaiset.(vihaan, vihaan, VIHAAN)
vituttaa ku muija on reissussa=no sex, hiiri punaisena.
vituttaa ku on autos paskat talvirenkaat.
vituttaa ku ei pääse/ ehdi ikinä dokaa.
vituttaa kaikki kaverit ku niillä on jo mukulat ja hyvät duunipaikat.
vituttaa kun ei oo rahkeita yrittää toteuttaa mitään haaveita.
vituttaa ku pitää whinee täällä.
vituttaa suomen maahanmuuttopolitiikka ja A.Thors

ja vituttaa kun koko perhe on mullissa kasvamassa koiranputkee, ja oon orpo 27 vuotiaana.

Missä vaiheessa sanoin, että sain itkupotkuraivarit? En mä niille mitään siitä sanonut.

Et missään, mutta ton sun tekstin perusteella olet vihainen kavereillesi, mikä on mun mielestä aika vitun vammaista ottaen huomioon, että he kuitenkin sanoivat sen olevan kurja juttu. Ikävä juttu, jos joudut luopumaan lemmikistäsi, mutta älä syytä kavereita jos heitä ei se liiemmin liikuta.

Voi jeesus tätä paskaa...

Aamulla on varmaan tossa etusivulla suruadressi Alyssan ponille. Sen verran tuppaa paisumaan Pakkiksella nää jutut...

Mikä vittu teitä vaivaa et käytte vittuilemaa toiselle kun sille tärkeä eläin kuolee?
Vitu spedet oikeesti. Nyt mua alko vituttaa. Pakkotoistolla on kyllä niin junttia porukkaa että en ymmärrä.

Et missään, mutta ton sun tekstin perusteella olet vihainen kavereillesi, mikä on mun mielestä aika vitun vammaista ottaen huomioon että he kuitenkin sanoivat sen olevan kurja juttu. Ikävä juttu, jos joudut luopumaan lemmikistäsi, mutta älä syytä kavereita jos heitä ei se liiemmin liikuta.

En mä nyt kauhean vihainen ole. Olisin vain itse toiminut eri tavalla, kuten esim. kysymällä mikä olo, halaamalla tms. ja odotin sitä kavereiltanikin, joiden kuitenkin luulisi tuntevan mut sen verran hyvin että tietävät milloin mua harmittaa jokin.

Aamulla on varmaan tossa etusivulla suruadressi Alyssan ponille. Sen verran tuppaa paisumaan Pakkiksella nää jutut...

Ja sä paisuttelet sit vielä lisää :)

Mua nyt vaan sattuu harmittamaan mahdollinen lemmikin menetys ja se, etten välttämättä pääse klinikalle huomenna. Ei kenelläkään ole oikeutta sanoa, mistä saa vittuuntua ja mistä ei.

En mä nyt kauhean vihainen ole. Olisin vain itse toiminut eri tavalla, kuten esim. kysymällä mikä olo, halaamalla tms. ja odotin sitä kavereiltanikin, joiden kuitenkin luulisi tuntevan mut sen verran hyvin että tietävät milloin mua harmittaa jokin.

Juu, ymmärrän. Moni vaan ei välttämättä tossa tilanteessa tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä.

Mikä vittu teitä vaivaa et käytte vittuilemaa toiselle kun sille tärkeä eläin kuolee?
Vitu spedet oikeesti. Nyt mua alko vituttaa. Pakkotoistolla on kyllä niin junttia porukkaa että en ymmärrä.
Vituttaa se että sä et oikei osannu nyt tajuta tätä hommaa, ainut mitä oon täs huomannu et käy vittuilee ni on toi "timo-teep-pee mikävittulieonkaa" ketkää muut ei oo täs vittuillu, on enemminki ollu aika ihmeissää eräästä asiasta minkä kyl huomaat jos luet ajatuksella Alyssan viestin.

[edit] jos oot normaalilla järjellä varustettu ni kyllä sä tajuat mitä me muut ihmetellään, jos et ni voi vittu.

Vituttaa myös huominen iltavuoro.

Tämä ei tapahtunut salilla, mutta melkein:

Erään nimeltä mainitsemattoman urheiluopiston uimahallissa oli joku lukiolaisten tms. n. 18-vuotiaiden leirikoulu uimassa muiden mukana. Ei siinä mitään, mutta kun menin (munasillaan tietty) suihkun kautta saunaan, niin alkaa kauhea kikatus kun saunassa on uimapuvut päällä kymmenen lukiolaispoikaa ja puolen tusiaan nuorta naista. Kaupan päälle nuoriso tietysti osoittelee ovella töllistelevän Keban elintä ym. hauskaa.

Noh, kuuntelin siinä kikatusta pari sekuntia ja tokaisin kunnon komentoäänellä lähimmälle neidille, että nyt ulos tai tulee kalu suuhun. Sauna hiljeni täysin ja neidit kävelivät varpaitaan katsellen ulos. Istuin lauteille. Parin minuutin täydellisen hiljaisuuden jälkeen myös poikalauma käveli sanaakaan sanomatta ulos.

Salilla jossa käyn on aika hupaisa näky eräs kaveri, joka harjoittelee golfin swingiä käsipainolla. En tiedä golffista juuri mitään, joten en osaa sanoa onko tuosta hyötyä, mutta hiton koomiselta se näyttää kun kaveri swingailee 5kg:n käsipainolla.

No, eipä tuo mitään, varmaan omat tekemisenikin joskus näyttää koomiselta (tempauksen tekniikkatreenit....) :D

Mitä erikoista tossa on muuta kun toi rannekääntö?

Enkös mä sanonut, että meillä se on ihan normaalia, eikä erikoista ;)

Toisaalta, jos penkkipaikkoja haluaisivat muutkin käyttää ja kaikille noille muille liikkeille löytyy omat vermeet ja paikkansa, niin eihän niitä kannata hyödyntää.

Erään nimeltä mainitsemattoman urheiluopiston uimahallissa oli joku lukiolaisten tms. n. 18-vuotiaiden leirikoulu uimassa muiden mukana. Ei siinä mitään, mutta kun menin (munasillaan tietty) suihkun kautta saunaan, niin alkaa kauhea kikatus kun saunassa on uimapuvut päällä kymmenen lukiolaispoikaa ja puolen tusiaan nuorta naista. Kaupan päälle nuoriso tietysti osoittelee ovella töllistelevän Keban elintä ym. hauskaa.

Noh, kuuntelin siinä kikatusta pari sekuntia ja tokaisin kunnon komentoäänellä lähimmälle neidille, että nyt ulos tai tulee kalu suuhun. Sauna hiljeni täysin ja neidit kävelivät varpaitaan katsellen ulos. Istuin lauteille. Parin minuutin täydellisen hiljaisuuden jälkeen myös poikalauma käveli sanaakaan sanomatta ulos.
Asennetta!:rock:

Salilla jossa käyn on aika hupaisa näky eräs kaveri, joka harjoittelee golfin swingiä käsipainolla. En tiedä golffista juuri mitään, joten en osaa sanoa onko tuosta hyötyä, mutta hiton koomiselta se näyttää kun kaveri swingailee 5kg:n käsipainolla.

Olarium?

Siellä ainakin parin kundin nähny tota tekevän :)

tonppae: Jaa että normaalilla järjellä varustetut ihmiset suhtautuu kaverin lemmikin kuolemaan "ai, harmi"? Ei ole paljon vaadittu että osaa hiukan myötäelää toisen surussa, vaikkei se henk.koht. mikään draama olekaan. Ei tollasia asioita ohiteta olankohautuksella.

Vituttaa ihmiset joiden on mahdotonta nähdä omaa nenäänsä pidemmälle. Muiden surut ja ilot on evvk jos ei just satu omaa napaa kärventämään.

Alyssa: toivotaan että ponille kuitenkin käy hyvin. :)

Mulla ainakin henkilökohtaisesti olisi aika vaikeeta olla jotenkin surullinen kaverin lemmikistä, jonka ois pari kertaa sattumalta nähnyt. Pari kertaa ehkä taputtaisin olkapäälle ja sanoisin hieno kissa oli sulla joo, melkeen muistan sen nimenkin.

Teitpä kyllä melkosen peliliikkeen:hyvä: Siis oliko kyseessä nyt miesten sauna, johon nämä neidit nyt jostain syystä olivat tulleet pällistelemään:confused: ihme toimintaa

No, teiltä ehkä puuttuu empatiakyky. Mä ainakin pystyn suremaan muiden menetyksiä, oli ne sitten eläimiä, ihmisiä, tavaroita tai mitä vaan.

Viime viikolla just kämppiksen kanssa harmiteltiin hänen kadonnutta koruaan. Te pellet oisitte varmaan nauraneet, kun toiselle tulee paha mieli jonkin materian takia.

Tuntuu pahalta, kun toisella on paha olla, silloin on hyvä lohduttaa. Jos pystyy tuntemaan tärkeäksi itsensä toista lohduttamalla, niin eiköhän siinäkin ole aika tärkeä rooli.

Mulle ainakin lohtuihmiset on tosi tärkeitä, niiden avulla mä jaksan. Kun saan puhua ja saan halata ja pillittää silmäni puhki niiden seurassa.

Back
Ylös Bottom