Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä haluisin ainakin yhden kysymyksen JP Fuxista, ja erityisesti siitä sen hirvipaistista.:DMä laitan noi!![]()
Mä haluisin ainakin yhden kysymyksen JP Fuxista, ja erityisesti siitä sen hirvipaistista.:D

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=34289&page=231Voitko muotoilla tarkemmin, en itse tiedä koko jutusta?![]()
Jesss.... 12970 pistettä.
EDIT: Oon kyllä aika pettyny ku en oo seksikkäin moderaattori. :(
Samaa mieltä! :DMulle sä oot aina seksikkäin mode, vaikka se ei virallista olisikaan. :haart:

Jesss.... 12970 pistettä.
EDIT: Oon kyllä aika pettyny ku en oo seksikkäin moderaattori. :(
Eikö siihen voisi laittaa että Elastokin olisi oikea vastaus? Ja bonus-vastauksena minä, vaikka en olekaan mode. Jahas, pitänee taas alkaa nostaan sijoitusta..Ei millään pahalla, mut toki mä voin poistaa sen kysymyksen ;)
Eikö siihen voisi laittaa että Elastokin olisi oikea vastaus? Ja bonus-vastauksena minä, vaikka en olekaan mode. Jahas, pitänee taas alkaa nostaan sijoitusta..

Mitä vittua? Milloin joku ketju on perustettu? Kysymys jonkun milanon matkan päivämäärästä. Eihän noissa ole mitään järkeä. Sama kun kysyisi meikäläisen qllin kokoa.