Pakkotoisto-visa Älypäässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qan
  • Aloitettu Aloitettu
-Kuka on taistellut ylikuntoa vastaan useamman vuoden ajan?
jonik

-Ketkä pysähtyivät Lapin reissullaan Oulumiitissä 31.1.2009?
Anix&Weak

:)

Ulkopuoliset saavat varmaan pakkislaisista melko fanaattisen kuvan, kun tuon visan löytävät. Mikä tosin pitääkin paikkansa: aidosti vippi on sivustolleen uskollinen.

Ulkopuoliset saavat varmaan pakkislaisista melko fanaattisen kuvan, kun tuon visan löytävät. Mikä tosin pitääkin paikkansa: aidosti vippi on sivustolleen uskollinen.

Mietin samaa :D Lisäsin noi sun kysymykset!
Menee työpäivät rattosasti, kun kirjottelee kysymyksiä tonne :rolleyes:

Huomauttaisin vielä että henkilön
jonik
nicki on vaihtunut, ja on nykyään
Moksu

Notta tuo voisi olla vaikkapa kompa, hihihii..

Huomauttaisin vielä että
jonik
nicki on vaihtunut, ja on nykyään
Moksu
.

Notta tuo voisi olla vaikkapa kompa, hihihii..

Oh fuck. Pitää korjata tuo!

Edit. Hah, Solid ja sen huge sausage syrjäytetty 3. sijalta.

3. sija tällä hetkellä.. löysin nerokkaan taktiikan. Vielä kun saisi kunnon hiiren jostain tämän touchpadin sijaan.. ja voisi pelata oikealla kädellä eikä vasemmalla. Eikä näyttöni olisi ylösalaisin. Ja olisin syönyt aamiaisen..

Edit. Hah, Solid ja sen huge sausage syrjäytetty 3. sijalta.
Paskiainen. No, pian tulet tietämään miksi nimeni on huge sausage.

Työaikaa tuhlaten väsäsin tällaisen :D
Saa ehdottaa kysymyksiä vaikka tänne (jos ei jaksa rekisteröityä tonne), olis kiva, jos niitä enemmän :D Osa kysymyksistä nyt on aika läppiä, alko vähä ideat loppumaan.

Kokeilkaas mitä olette ;)

http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Pakkotoisto.com

Mites tuon visan saa julkiseksi? Tein yhteisön ja kymmenen kysymystä, mutta en pääse pelaamaan peliä mistään. Johtuisiko siitä, että kun asetan asruksissa täpän: "Peli on kaikkien pelattavissa" ja tallennan, niin täppä on kuitenkin edelleen asettamatta. Onko tuossa kenties joku minmikysymysmäärä?

Mainio idea. :D

E: Miten mulla menee aina Purtsi ja Huppe sekaisin.

Mullaki AINA!! Siks laitoin ne moneen samaan, että alkaisin erottamaan :D

Mites tuon visan saa julkiseksi? Tein yhteisön ja kymmenen kysymystä, mutta en pääse pelaamaan peliä mistään. Johtuisiko siitä, että kun asetan asruksissa täpän: "Peli on kaikkien pelattavissa" ja tallennan, niin täppä on kuitenkin edelleen asettamatta. Onko tuossa kenties joku minmikysymysmäärä?

En mä oikein tiedä itsekään. Sieltä asetuksista kai jotain ruksia ruutuun! Mutta se on kai niin, että minimikysymysmäärä, että myös ylläpitäjät pystyy pelaamaan. Kokeile sisäänkirjautumatta?

Ne oli tosi epäselvät ne ohjeet koko systeemin perustamiseen ja vielä vaikeempi löytää asetuksista mitään järkevä :jahas:

Rattoisasti meni työpäivä myös pelaillessa, thanks!

Nimim. Licaculli :D

Oot kyl lähes mun idoli, liian nopee! :eek:

Oho!

Tohon jää koukkuun... :D Meiksi kyllä feilaa vähän väliä, paristi olen ollut vain joku kämänen "vierailija". Tarviipa tsempata :)

missä tuol näkyy ton yhteisön tilastot oon vähä noviisi käyttäjä älypäässä :P

Se top-lista on siinä pelin alla mainosten jälkeen. Vähän kun rullaat alaspäin pelin jälkeen ;)

Back
Ylös Bottom