Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Juu, toi tuli mieleen. Saksassa vaan nuo vuolukivenpalaset ovat hieman kortilla ;)Huppe: Jos haluat pizzastasi VIELÄ parempaa,niin hanki leivinkivi(tms).
Saa pakastepizzastakin liki syötävää rapean pohjan ansiosta.

(halpa hinta tärkeintä ;))
Meni äsken uunin. Parin tunnin päästä nähdään miten äijän kävi. Sävelsin taas itse hiukan ja toi savusoosi jäi pois, kun ei sellaista ole. Heittelin sinne vähän niitä ja näitä kuivamausteita öljyn sekaan, kiepautin lihat mukaan ja kaikki pannun kautta pataan, kaadoin siiderit niskaan (vähän myös lihojen päälle) ja lykkäsin uuniin.Eilinen nauta-siiderikokeilu oli suorastaan menestys.
~kilo naudan paahtopaistia
Jotakin savunmaku-soosia
Puolisen desiä rypsiöljyä
1 kiinalainen valkosipuli (yksikyntinen)
1 tlk Crowmoor Extra Dry omenasiideriä
...
.
.Muutkin kastikevinkit tulis tarpeeseen! Eli heittäkää joitakin kastikereseptejä tulemaan, niin saa vähän vaihtelua ruuanlaittoon. ;)Voisitko laittaa ihan ohjeet miten teet esim. mustapekkajuusto- kastikkeen . Ois ihan kiva oppia tekemään sellanen suht koht helppo ja hyvä kunnon kastike. Musta tuntuu että tuo kastike on varmaan aika työläs? Vois vaan tehdä hyvän vaikutuksen naiseen kun ois ite tehnyt kunnon gourmee setit, jälkiruoka puoli mulla onkin ihan hallussa:D.
Anonymity, sulla on toi ruanlaitto ilmeisesti aika hyvin hallussa.
Sen takia mulla oiskin sulle yks kysymys ja saa muutkin vastatata.
Eli olin tuossa ravintolassa syömässä ja porsaanlihan kanssa oli ruskeaa kastiketta joka oli todella hyvää, jotain gourmee juttua se oli. Sellasta hieman paksuhkoa.
Onko mitään ideaa miten tälläinen kastike valmistetaan?