Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eikun tarkoitin että porukka täällä jeesustelee siitä mitä sinä teet ottamatta huomioon MIKSI sinä sen teet. En tarkoittanut siis vittuilla.
Sinä teit asiasi, koska äijä oli vittumaisen näköinen.

Voin kyllä satavarmasti sanoa, että jokaista tällä foorumilla olevaa käyttäjää on joskus vituttanut, mutta hyvin pieni määrä(ainakin yksi henkilö :jahas:) on hakannut asiaan kuulumattoman pelkästään sen takia, että häntä itseään vitutti ja tuntematon oli vittumaisen näköinen. Kyllä sinä nyt ansaitsen sen sankarin palkinnon. Ei tähän asiaan liity mitenkään ne asiat, että jotkin eläisivät täydellistä elämää tai ei heitä vituttaisi ikinä.

Rankkuri: Oot oikeessa, se oli suoraselkäistä rehtiä toimintaa!

Rankkuri: Oot oikeessa, se oli suoraselkäistä rehtiä toimintaa!
Kyllä mies pitää sen, minkä lupaakin ;)

RAaaaaaaaaaaaaarghhhh
lähes kaikki vituttaa tällä hetkellä.........
tulkaa meiän takapihalle hankeen painimaan ku ei oikee naapureita tohi käydä pyytää. Siinä toivottavasti lähtis päälimmäisin vitutus hetkeks aikaa.:rolleyes:
Niputtaisin teiät kaikki hankeen ku viitasudet;)

RAaaaaaaaaaaaaarghhhh
lähes kaikki vituttaa tällä hetkellä.........
tulkaa meiän takapihalle hankeen painimaan ku ei oikee naapureita tohi käydä pyytää. Siinä toivottavasti lähtis päälimmäisin vitutus hetkeks aikaa.:rolleyes:
Niputtaisin teiät kaikki hankeen ku viitasudet;)
Jos olisit asunu jossain tässä muutaman kilsan päässä, niin olisin voinut tulla. Olis kyllä niputettu joku ihan muu..;)

Vituttaa, kun pitäs ens viikolla olla opinnäytetyö valmis, enkä ole jaksanut tehdä. Mulla ei ole edes aihetta. Aikaa on ollu vuos tehä. :whip:

Mulla sama, paitsi noin kuukaus aikaa.
Koko ala ei edes kiinnosta enää. Jäljellä on vaan opinnäytetyon tekeminen ja työssäoppimista koko loppukevät ja se vasta vituttaakin kun ei saa edes palkkaa eikä vois vähempää kiinnostaa.

Ite tein opinnätetyön kolmeen iltaan, nyt enään työssäoppimista jäljellä. 3kk viel (1kk jo takana). Vituttaa tosissaan aika ankarasti kun palkkaa ei tuu, vaikka periaatteessa samaa duuni tehään kun normi työntekijätki. Mutta ei voi mitään.

Ainii ja perjantai-lauantai yönä olin lievässä humalassa kaatunut ja naamassa on kivat jäljet, että semmosta.

Mulla sama, paitsi noin kuukaus aikaa.
Koko ala ei edes kiinnosta enää. Jäljellä on vaan opinnäytetyon tekeminen ja työssäoppimista koko loppukevät ja se vasta vituttaakin kun ei saa edes palkkaa eikä vois vähempää kiinnostaa.
Kaveri kirjottaa mun suusta. Ärsyttää.

Nyt just vituttaa kaikki, mutta se on kai sellasta ohi menevää ja väsymyksestä johtuvaa...aamulla varmaan taas iloisesti keittelen kahvia ja teen leipäsiä :D

Lumet tuli takaisin. Vasta istuttiin lämpimässä terassilla ja nyt on taas maa valkee :curs:

Palvelualalla kun työskentelee, niin kaikki paskan tärkeät ihmiset jotka tosiaan luulevat olevansakin jotain. Hauska kun joskus voisi vaan laukoa mitä mielessä pyörisi.

Äsken yksi liikemies kävi vittuilemaan kun ystävällisesti mainitsin että kahviautomaatista saisi kahvia, mihin että ei meille mikään automaattikahvi kelpaa. Mielessä pyöri vaan sanat että "PAINU SITTEN VITTUUN TÄÄLTÄ!!"

Palvelualalla kun työskentelee, niin kaikki paskan tärkeät ihmiset jotka tosiaan luulevat olevansakin jotain. Hauska kun joskus voisi vaan laukoa mitä mielessä pyörisi.

Niin tekis :D Oonkin miettinyt, että kun mulla on vika päivä näissä hommissa, niin aion sanoa ihan suoraan mitä ajattelen kaikille. Varsinkin ne, "Etkö sä tiedä kuka mä olen!" -tyypit. Siis voi helvetti!

Back
Ylös Bottom