Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No missäpä sitä koskaan mitään järkeä oiskaan.
Mulle saa kyllä tulla kukkahattuilemaan, kuuntelen mielelläni muutamat luennot.
Huono sarkasmi ei auta yhtään.

Nyt kylä vituttaa, pitäsköhän käydä jotain kolauttamassa :rolleyes:
Oho, nyt tuli multa surkeaa sarkasmia..
Hieno juttu. Tarjoan lattet ja äijä-taputukset tästä ensi kerralla kun näen tribaalitatuoidun gangsta-kätesi hummerista sojottamassa.

Äääääh.. Mistä vitusta mä revin Goebbelsista ja natsipropagandasta kertovia kirjoja maanantaiaamuun mennessä???
Kokeile loggaa ircciin ja kysele Judolta. Se taitaa olla noissa jutuissa aika haka.

Kokeile loggaa ircciin ja kysele Judolta. Se taitaa olla noissa jutuissa aika haka.

:) Niijoo, vois tietty kysellä esim. luokkakavereiltakin jos niillä on jotain kirjoja. Siinä on vaan se että pitää olla sellasia mitkä voi laittaa tutkimustyön lähteisiin ja niissä pitää olla esimerkkejä siitä miten natsipropaganda menetti valtaansa 1940-luvun paikkeilla. Kirjastoistakin ainoa mahdollisuus on yliopiston kirjasto, muualla ei oikein tahdo olla ns. vakavasti otettavia kirjoja :(

No sinne nyt kattelemaan niitä lähteitä? Vai eikö teillä pääse sinne kirjastoon 24/7? Jos se on noin pienestä panostuksesta kiinni niin ei tarvii kahesti miettiä mennäkkö vaiko eikö...

Edit: Olettaen tietty että yliopiston kirjasto on yliopistorakennuksessa, ja sinne pääsee opiskelijakorttia vilauttamalla ja tunnusluvulla. Muuten on aika vaikea enää eähän iakaan päästä.

No sinne nyt kattelemaan niitä lähteitä? Vai eikö teillä pääse sinne kirjastoon 24/7? Jos se on noin pienestä panostuksesta kiinni niin ei tarvii kahesti miettiä mennäkkö vaiko eikö...

Edit: Olettaen tietty että yliopiston kirjasto on yliopistorakennuksessa, ja sinne pääsee opiskelijakorttia vilauttamalla ja tunnusluvulla. Muuten on aika vaikea enää eähän iakaan päästä.

Ne pitää varata netistä ja ne saa hakea n. 3 päivän päästä, kun ovat tulleet sieltä alhaalta hyllyistä. Niitä ei ihan tosta vaan pääse näpräilemään.

Siinä on vaan se että pitää olla sellasia mitkä voi laittaa tutkimustyön lähteisiin ja niissä pitää olla esimerkkejä siitä miten natsipropaganda menetti valtaansa 1940-luvun paikkeilla.
Veikkaan että Judo tietäs tästäkin ja sillä olis muutama oiva opus hyllyssä, mistä se vois siteerata:D

mukava pelata kun pokeriohjelma sekoilee...:jahas: en nää kaikkia kortteja, mut laitetaan automaattisesti ulos ja enkä pysty tekemään omalla vuorolla mitään. Onneks ei ehtiny menemään paljoa rahaa

Haistakaapa vittu vaan tasapuolisesti kaikille.

Olen vain todella pahoillani kun ei satu oma elämä menemään sitä rataa että koko ajan olisin 24/7 hymy perseessä auttelemassa mummoja tien yli.
En kyllä voi olla kuin kateellinen teille kaikille kun teitä ei koskaan vituta yhtään mikään, ja siitä miten virheetöntä elämää olette onnistuneet viettämään.
Jos on olemassa taivas ja helvetti johon sitten kuoleman jälkeen joudutaan niin ainakin tämän tredin perusteella tulee olemaan mulla kohtuu yksinäistä siellä helvetissä.

Että eipä siinä, ainoahan minä olen joka täällä virheitä tekee ja jota asiat joskus vituttaa, nuo 2430 sivua on kai sitten minun tekemisien paheksuntaa.

Noh, hyvää illanjatkoa tasapuolisesti kaikille ja anteeks kun taas menin sanomaan mitään.

Sie pääset ensimmäisten joukossa sinne taivaaseen. Eihän sinne nämä tämän elämän parhaat mene, ne on oman osansa jo saaneet.

Tuo olis kannattanu jättää sanomatta.
Kohta joku alkaa jeesustella siitä miten kalliiks hautajaiset tulee ja miten iso sotku olis jääny jos olisit ampunu pääs seinälle jne. Niin ja toki vitut sinusta.

Okei okei. En ymmärtänyt.

Joo, samanlaisia jeesustelijoita koko mun perhe. Kukaan ei voi ymmärtää ihmistä, jolla on oikeastikin asiat aika vitun heikoilla, no ei voi mitään. Prkl.

Ei kai asiat enää nii viturallaan sentään. Mut ymmärtäjiä ei kyllä löydy tästä kylmästä maasta, ei perkeleessä.

En tiä mutta vitutustakin pystyy hallitteen. Aika harvoin ittee mikään vituttaa. Jos joku asia menee jotenkin tai on jotenkin, sit se vaan on niin. Jos asialle voi tehdä jotain se muutetaan paremmaks. Intti nyt välillä vituttaa, mutta reilut 300 aamua ja sekin on ohi :D

Back
Ylös Bottom