Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Pääsykoe kutsua odotellessa :rock: eikös pitäis postin jo alkaa niitä kiikuttamaan kerta kokeen I vaihe on jo maalis-huhtikuun taitteessa...

Kävin tänään taas koulun sivuilla ja yllätykseksi tulikin, että ensimmäinen vaihe on 6.-8.4. Tähän asti olen olettanut sen olevan 30.3.-2.4. Eli materiaali saapuu kenties ensi viikolla vasta. Tänään kävin salilla eikä meinannut kiinnostaa sitten yhtään, toivottavasti ohimenevää :P
Tonppaa, minä olen syksyllä Kuopiosta muuttanut eli edes vähän sinne päin :D

Tällä viikolla tai ensi viikon alkupuolella on terveystarkastusten tulosten tultava, kun koululla tekevät päätöksen pe 13.3. Uskomattoman tiukalle aikataululle ovat tämän haun laittaneet, kun eka kurssi alkaa jo 30.3. Mulla on kyllä aika luottavainen fiilis pääsemisen suhteen, mutta ei pidä nuolaista ennen kun tipahtaa!

No sanoppa muuta tiina! Tulee niin älyttömän kiire asioiden hoitamisessa jos maaliskuun kurssi napsahtaa omalle kohdalle..:jahas: Laitoin kyllä 2-vaiheessa ruksin toukokuun kurssiin,mut jotenkin jälkeenpäin on mietityttäny et laitoinko nyt varmasti tarpeeksi hyvät perustelut..ja kun sitähän ei ikinä tiedä mitä toiset on sit laittanu. Noooh turha kai sitä on vielä murehtia kun ei ole varmuutta koko sisäänpääsystä :D

Tuli sitten käytyä näkö/värinäkötesteissä optikolla, hyvin meni läpi. Ishiharassa 0/24, mutta se taulu, jossa ei ollukkaan mitään tuotti hupia. Sanoin ensin, et näen kuutosen tai nollan mutta sitten sanoin etten näe siinä mitään, niin oikeinhan se sitten meni sekin(se taulu oli ekana). Näkö molemmissa silmissä oli 1,5 ja ottivat samaan hintaan stereo-näönkin. Ei muuta ku aikaa tilaamaan...

Tällä viikolla tai ensi viikon alkupuolella on terveystarkastusten tulosten tultava, kun koululla tekevät päätöksen pe 13.3. Uskomattoman tiukalle aikataululle ovat tämän haun laittaneet, kun eka kurssi alkaa jo 30.3. Mulla on kyllä aika luottavainen fiilis pääsemisen suhteen, mutta ei pidä nuolaista ennen kun tipahtaa!

Eiköhän sinne kouluun pääse jos on terveystarkastukseen astikin jo päässyt :) Eiköhän sitä itse tiedä jos tuntee olevansa terve eikä ole käyttänyt huumaavia aineita, luulisi pääsyn silloin olevan aika varmaa! :rock:

No toivotaan ainakin jsn, koska valmistelut on jo aloitettu jos käy niin että maaliskuun kurssi napsahtaa :) aika luottavaisin mielin ollaan. Rokrok

Saapuiko kenellekkään mitään infoa terveystarkastuksista tai koulusta?.. Tänne ei ainakaan vielä tullut mitn, mut odotellaan :)
Joo eipä se posteljooni mitään tuonu..mutta onneksi penkistä nousi pitkästä aikaa 55 kg,niin päivä on kaikinpuolin onnistunut :D

Saapuiko kenellekkään mitään infoa terveystarkastuksista tai koulusta?.. Tänne ei ainakaan vielä tullut mitn, mut odotellaan :)

Eipä tännekään ole vielä tullut mitään, ens viikkoon jää.
Oon kans aloittanut jo valmistautumisen maaliskuun lopulla alkavalle kurssille, toivottavasti siihen pääsis.:)

Off topic:

Kuinka paljon poliisikoulun naisten kuulantyönnössä käytettävä kuula painaa?

Tää kuuluu niihin "elämääkin suurempia kysymyksiä" -joukkoon...

Off topic:

Kuinka paljon poliisikoulun naisten kuulantyönnössä käytettävä kuula painaa?

Tää kuuluu niihin "elämääkin suurempia kysymyksiä" -joukkoon...

Eikös se ihan normaali kuula ole (4kg). Näin muistan ainakin A. "Ego" S:n sanoneen silloin joskus kolme vuotta sitten. Itse en yllättäen naisten kuulaa työntänyt :)

Back
Ylös Bottom