Perusjätkällä tarkoitin ihan tavallista suomalaista ihmistä.Mikä on suomalainen perusjätkä? Noi sun mainitsemat puolueet edustaa ihan tiettyjä ihmiskuntia ja niillä kaikilla on ihan hyviä pointteja asioissa. Osissa jutuissa taas ei vaan voi olla samaa mieltä. Asstrid Thors esim on sellainen henkilö, jonka potkisin jo pois. Ihan samaa on perussuomalaisissakin. Seilläkin ehdokaslistalla on vähän sellaistakin porukkaa, jonka arvoja ei vaan voi allekirjoittaa. Muutenkin vähän talouden puolesta olen huolissani, jos persuja äänestetään sankoin joukoin. Ulkomaalaisten hyysääminen lopuu, kun ei oo varaa enää siihen.
Mä pidän itseäni ihan suomalaisena "perusjätkänä" ja mun etuja ei perussuomalaiset aja. Nää on 15 vuotta myöhässä. Osa mielipiteistä on samalla viivalla, mutta protestiksi en rupea äänestämään nykyisen vähän leväperäisen maahanmuuttopoliitiikan vuoksi.
Sinänsä Kylli ja Rankkuri on molemmat oikeassa siinä, että puhtaalla rahalla ei kaikkia ongelmia selvitetä. Vanhukset ja mamut tarvitsevat inhimillistä kohtelua. Puitteet luodaan rahalla.
On varmasti hyviä pointteja ja yleviä tavoitteita paperilla, mutta niin kauan ku hallitus ajaa mielivaltaisesti läpi maahamuuttolain, eläkeuudistuksen ym. kaltaisia päätöksiä, katson, että he eivät toimi suomalaisen tavallisen ihmisen ja työntekijän eduksi.
PerSujen listalla on ja on ollut paskoja ehdokkaita, kuten Frederik, mutta näillä on huonompi sauma päästä päättävään asemaan kuin somalilla töihin. Toisin kuin esimerkiksi Thorsilla ja Vanhasella.
Millä perusteella sä sanot, että jos PS saisi päättää niin suomi ajautuis välittömästi vararikkoon?
Eihän täällä kukaan ole sua vaatinutkaan äänestämään protestiksi ketään. Sä saat edelleen äänestää ketä haluat, kuten me muutkin.
ruotsinkielen salaliittoteoria: kumma että Thors halusi uuden vastaanottokeskuksen Vaasaan,