Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Miksiköhän Joonatan tekee hauiskääntöä jollain 5kg käsipainoilla? Luulisi sen nyt jaksavan tehdä vähän isomilla painoilla. Tai sitten tekijät ovat vaan sanoneet että tee noilla painoilla, mutta itse en ainakaan kehtaisi telkkarissa näyttäytyä jos tollaset painot annettaisiin:D

Miksiköhän Joonatan tekee hauiskääntöä jollain 5kg käsipainoilla? Luulisi sen nyt jaksavan tehdä vähän isomilla painoilla. Tai sitten tekijät ovat vaan sanoneet että tee noilla painoilla, mutta itse en ainakaan kehtaisi telkkarissa näyttäytyä jos tollaset painot annettaisiin:D

Ehkei sillä ollut kotona isompia painoja?

Vois käydä suht rankaksi, jos Joonatanille lykättäis 20kg:n hanttelit kouraan ja käskettäisiin pumppaamaan habaa ja näyttelemään samaan aikaan. Kyllä mä oon sitä mieltä, että Roinatanin kunto loppuu kesken, ennen kuin otot on kohdallaan, vaikkakin Roinatanin yhteistulos lähentelee jo 600kg. Tästä tietenkin penkki lohkaisee 525,2kg, ja varmuudeksi Stuban kanssa ottavat tolla viidellä huntilla pari pakkotoistoa - ihan vaan hermoston hyväksi.

Vois käydä suht rankaksi, jos Joonatanille lykättäis 20kg:n hanttelit kouraan ja käskettäisiin pumppaamaan habaa ja näyttelemään samaan aikaan. Kyllä mä oon sitä mieltä, että Roinatanin kunto loppuu kesken, ennen kuin otot on kohdallaan, vaikkakin Roinatanin yhteistulos lähentelee jo 600kg. Tästä tietenkin penkki lohkaisee 525,2kg, ja varmuudeksi Stuban kanssa ottavat tolla viidellä huntilla pari pakkotoistoa - ihan vaan hermoston hyväksi.

:rolleyes: Vielä kerran, Pihlajakadulla kenenkään ei tarvii näytellä mitään, koska henkilöt ja tapahtumat ovat todellisinta totta.

Siis onko tuo näytelty vaan tuota sarjaa varten, vai rojuttaako se Isoaho nyt sittenkin? Kyllä vittu menee uskottavuus tuolta CBB hommaltakin jos kusettavat pitkin forumeja!! :curs:

En kyllä usko, että Isoaho on niinku oikeasti tuossa sarjassa. Varmaan vaan "salaa" kuvattu salilta ja nyt jäi sitten nalkkiin. Sylettää tuommonen paska.

Siis onko tuo näytelty vaan tuota sarjaa varten, vai rojuttaako se Isoaho nyt sittenkin? Kyllä vittu menee uskottavuus tuolta CBB hommaltakin jos kusettavat pitkin forumeja!! :curs:

En kyllä usko, että Isoaho on niinku oikeasti tuossa sarjassa. Varmaan vaan "salaa" kuvattu salilta ja nyt jäi sitten nalkkiin. Sylettää tuommonen paska.

Siis täh :D Aika hyvin osaat naamioida sarkasmin tuohon viestiin, en löydä sitä.

Siis täh :D Aika hyvin osaat naamioida sarkasmin tuohon viestiin, en löydä sitä.
:david: Ei voi muuta sanoo ku, että :david:
Siis täh?:wtf: Näittehän te nyt itekin, että se oli siellä nappeja ostamassa. Kyllä mun mielestä nyt tarvitaan jonkinlainen selitys, jos jätkä väittää natuna reenailevansa. Voihan se tietysti olla, että Stuba myy horkan lisäks myös jotain vitamiinipillereitä.

No siis buranaahan se osti Stubalta. Kehotus on täyden palvelun talo, ne myy myös buranaa lihaskipuun, joka vääjäämättä seuraa, kun treenaa Stuban HC-ohjeiden mukaan penkki ja peck deck 10x10 sarjat kahesti joka päivä, ja illalla käsipainoilla habaa kotona.

^^Näin on. Stuba vielä antoi ohjeet, että "kyllähän noita naisia riittää, ja kun haba kasvaa, niin sittenhän niitä vastaa alkaakin kaatua". :D

Tosin Stuballa taitaa olla narisija-Juulia tähtäimessä.

Koko roinahommahan paljastuu kohta kun Helena ilmiantaa taas poikansa tai sit Roinatan saa kuulla sen jotain kautta ja hakkaa Stuban ja ilmottaa sen jätkän kytille. Sit taas Juuliatan ja "Natunitian" palaavat yhteen ja kaikki roina-agret loppuu alta aikayksikön heti pillereiden ottojen jälkeen. ;)

Ismon olisi pitänyt jatkaa salilla käymistä ja alkanut käyttää steroideja Joonatanin sijaan, sitä olisi ollut hauska katsoa:D Jos jootanain käytös on noin agressiviista mitä on näissä jaksoissa nähty, niin millaiseksikohan Ismo olisi muuttunut? Siinä olisi pesäpallomailat heiluneet:dance2:

Back
Ylös Bottom