Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mäki lähtisin supermassa-sievisen linjoille. On muuten typerää tuo maikkarin uudistus että voi nähdä tulevan jakson netistä.
Toisaalta ois hauska kattoa etukäteen, mutta mikään ei voita sitä tunnelmaa kun kello lyö puolkasi ja tunapurkki kädessä saa istahtaa kattomaan supermassan treenejä motivoituen siitä itsekkin seuraavaa päivää varten!

Isabella live teille kaikille runkkareille http://www.youtube.com/watch?v=jlFEGjapT1c
Vittu mitkä musat.. :D

Toisaalta ois hauska kattoa etukäteen, mutta mikään ei voita sitä tunnelmaa kun kello lyö puolkasi ja tunapurkki kädessä saa istahtaa kattomaan supermassan treenejä motivoituen siitä itsekkin seuraavaa päivää varten!
:lol2:

Huomio Huomio!

Arvatkaa kenet mä spottasin ruoholahden kuntotalon pukuhuoneessa :D
Stubastianin. Ostitko aineita?

Viimeksi muokattu:
Huomio Huomio!

Arvatkaa kenet mä spottasin ruoholahden kuntotalon pukuhuoneessa :D

no tietysti kohtasit super sepon ja niksi ismon! olivat kuvaamassa siellä uutta bodybuilding elokuvaa jossa sivu roolissa KT ja tulevaisuuden lupaus roinatan.. Eikö näin?

roinatan vetää jumpulta vielä pään irti

e. ja seksiseppo sai hajulukon vuotamaan paineella :lol2:

e2. nyt häpeän itteni penkin alle

Nyt pisti Juulia helpon :D

Nyt pisti Juulia helpon :D
Todellaki! Ärsyttää yli kaiken tommonen "nyt joudut valitsemaan asian X ja mun välillä" -asenne.:curs: Sitä paitsi Juulia on sen verran vittumainen, että ottaisin mieluummin vaikka tunnin turpaan kuin sen ämmän!

Toinen mikä ärsyttää, on noi saatanan Paula ja Eero. Toivottavasti joku karhu tai vaikka kettu syö sen hiirulaisen tuolla sienimettällä!

Roinatan sanoo että lähen salille moro:D ja sit sebastin iskee juulitanin. Ja sitten roinatan suuttuu ja ottaa Roidragee ja heittää 80kg puntin seban päälle:D

Back
Ylös Bottom