Moksu
VIP
Ok. Onko kenelläkään mitään mallinumeroita kertoa mitkä olisi sopivia? Niitä kun tuntuu olevan miljoona erilaista.
Suunto T6 sisältää ainakin jotain ohjelmistoja harjoittelun analysointiin. Google kertoo enemmän.
Suunto Memory Belt kerää syketietoa ilman sitä kelloa. Google kertoo tästäkin lisää.
First Beatilla on ohjelmistoja, joita käytetään nuiden Suunnon mittareiden kanssa. Olen itse tullut tutuksi vain tuon First Beatin hyvinvointianalyysin kanssa, koska sen avulla mun rasitusta ja palautumista seurataan. En usko, että tuo hyvinvointianalyysi-ohjelmisto on yksityiselle saatavilla vaan se on yrityksille tarjottu palvelu. First Beatilla on jokin Athlete-ohjelmisto, jolla saadaan myös seurattua harjoittelua. First Beatin www-sivuilta löytyy parhaiten tietoa noista eri ohjelmistoista.
Mulla oli taas tuo sykevariaatiomittaus. Palautuminen on entistä parempaa ja koko ajan mennään parempaan suuntaan. Pahasti on ollut yli, mikä nyt oli aika helppo arvata. Tähän mennessä palautumisprosessiin on mennyt noin 4kk. Edelleenkään en saa kovempaa harjoitella, vaan sitä kevyttä treeniä. Kannustavaa kuitenkin, että tietää asioiden menevän koko ajan hieman parempaan suuntaan.
Ehkä kuukauden päästä pääsee normaaliin saliharjoitteluun. Toivottavasti ainakin.
alko vaan vituttaa :lol2: