Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Rahat loppu :(
edit. aijoo, lisäksi vituttaa, että alan jo olla oikeasti vanha...enkä ole saavuttanut elämässäni juurikaan mitään mistä olen jo kauan haaveillut.
Ostin myös tänään protskupatukan teko juttuja, vaikka pitäisi diettaa ja paino olikin suunnitelmieni mukaan laskussa, mutta niiden patukoiden jälkeen varmaan taas nousussa ja ja ja noh, enivei...mieliala laskussa :down:

Juu, mut ootas jos ite tällanen rehellinen tavis kansalainen niittaa maahan uhkailevan/hyökkäilevän persreiän, niin vttu oot lain edessä kusessa ja syvällä.

Sitten jos kimppuun kävijä on musta niin oot myös rasisti. :D

Rahat loppu :(
edit. aijoo, lisäksi vituttaa, että alan jo olla oikeasti vanha...enkä ole saavuttanut elämässäni juurikaan mitään mistä olen jo kauan haaveillut.
Ostin myös tänään protskupatukan teko juttuja, vaikka pitäisi diettaa ja paino olikin suunnitelmieni mukaan laskussa, mutta niiden patukoiden jälkeen varmaan taas nousussa ja ja ja noh, enivei...mieliala laskussa :down:
No haista vittu, oot 24:D

Mutsi soitti äsken, että isoisällä oli todettu kehkosyöpä, vaikka mies ei ole elämänsä aikana polttanut kertaakaan. Onhan hän toki jo 85-vuotias, joten olihan se jo odotettavissa että jotain tulee.

np. Mustan Kuun Lapset - Morfiinisiivet

Sama ongelma, paitsi että sä et ole vielä kovin vanha. Multa taas menee parin viikon päästä parasta ennen-päiväys lopullisesti umpeen ja vituttaa jo nyt ihan vitusti ja päivä päivältä vielä enemmän.

Etsiskeli youtubesta mötley cruen - girls girls girls videota, NO tollanen teksti ...

Eli WTF, onko tää jtn suomisensuuria PRKL

Liitteet

• justjoo.webp
    justjoo.webp
    46,7 KB · Katsottu: 541
Tilasin netistä tavaraa ja maksoin verkkopankissa, niin eikö netti tietenkin katkea just sillon, ku oon painamassa sitä "palaa myyjän palveluun"-nappia. Nyt sit ei näy maksu siellä myyjällä ja olis vähän kiirus niitten tavaroiden kanssa. Tää tekniikka on välillä aika perseestä.:curs:

Semikipeenä ulkomailla perjantai-iltana. Muut lähtee ryypiskelemään ja pitämään hauskaa ni minähän istua kökötän täällä ja selaan pakkista seuraavat 22,4 tuntia. jee.

Tilasin netistä tavaraa ja maksoin verkkopankissa, niin eikö netti tietenkin katkea just sillon, ku oon painamassa sitä "palaa myyjän palveluun"-nappia. Nyt sit ei näy maksu siellä myyjällä ja olis vähän kiirus niitten tavaroiden kanssa. Tää tekniikka on välillä aika perseestä.:curs:

Kannattaa varmaan soittaa kyseiseen liikkeeseen ja varmistaa menikö rahat, ja jos ei menny niin voi ne kait samantien sitten tilata puhelimenkin kautta vaikka postiennakolla?

Saatanan saatana. Ensin joutu töitten takia pitämään parin viikon tauon saliharjoittelusta. Sitten pääsee taas rytmiin kiinni niin iskee perkeleellinen räkätauti. Voi jumalauta että syö motivaatiota...:curs:

Vitun kivaa kun on koko hiihtoloman ollut flunssassa, pää ja kurkku täynnä räkää ja otsaa ja poskia kuumottaa vitusti, ei kuitenkaan kuumetta tms.. Lääkkeet ei helpota oloa yhtään.

Painokin tippunut viikossa about 5kg kun ei tee mieli syödä. Perkeleen perkele!

Autokeskus. :curs: :curs:

Mä en tiedä onko lafkoilla tapana kusettaa asiakastaan joka välissä, mutta tällä lafkalla se kuuluu ilmeisesti bisnesideaan. Äsken sain soiton töiden vastaanottajalta ja hinta-arvio oli aika jäätävä. Ilmeisesti siis laskuttavat kaiken listahintojen mukaan. Esim. jarrulevyjen ja -palojen vaihdossa veloittavat myös jarrupalojen vaihtamisesta täyden työn osuuden (jos vaihtaisi pelkät jarrupalat, purun/kasauksen osuus), vaikka niiden vaihto ei ole kuin ehkä minuutin homma jarrulevyjen vaihdon yhteydessä. Oli tuossa muutakin vastaanlaista pelleilyä.

Pakko nostaa meteli mikäli lopullisessa laskussa tosiaan näin on.

Akan kans menee sukset ristiin niin ei treeni kulje. pitää varmaan pistää tuokin eukko menemään niin ei hidasta mun kehitystä...:hyper:

Back
Ylös Bottom