Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei ole töitä. Ei ole edes työharjoittelupaikkoja. Kouluunkaan ei pääse.

MITÄ VITTUA?!

:curs:

eipä niin.. ja viel parasta kun valtiovallankin toimesta sanotaan, että olis niiden opiskelijoiden nyt hyvä valmistua ja nuorten mennä töihin.. ei paljon tarvi valmistua eikä mennä töihin, kun ei oo niitä töitä/harjoittelu/opinnäytetyöpaikkoja:itku:

1. Märkää, kylmää ja vittumaista lunta ulkona stnasti.
2. Sinne ulos pitää raahautua vielä tän päivän aikana.
3. Hiihtoloma on lopuillaan...
4. ..ja ne natsit pommittaa meitä seuraavat 3 viikkoa kokeilla niin saatanasti.

eipä niin.. ja viel parasta kun valtiovallankin toimesta sanotaan, että olis niiden opiskelijoiden nyt hyvä valmistua ja nuorten mennä töihin.. ei paljon tarvi valmistua eikä mennä töihin, kun ei oo niitä töitä/harjoittelu/opinnäytetyöpaikkoja:itku:
Naureskelin ihan samaa eilen!

Koivurannan puolesta vituttaa ja kovasti!!! Helvetin hyvä hiihto ekassa kisassa ja sen jälkeen tosi hyvä hyppy aivan älyttömään takatuuleen ja siitä palkittiin neljännellä sijalla..Toinen kisa ja taas paska tuulirako, mut kärjen tuntumassa hiihtoon kumminkin..No paska suksi alle ja prossi ainakin meni..Nyt kaveri on kuumeessa ja kisat lopullisesti täysin viturallaan..Toivottavasti nyt saa kuitenkin hoidettua tuon maailmancupin tittelin itselleen kun tiukaks meni tuokin aikaisempien sairastelujen takia...

Vitun pakkoruotsi... Joudun referoimaan tieteellistä tekstiä n. 100 ruotsista suomeen. Ei ole kysymys edes ruotsin kielen kurssista mutta kun tutkintovaatimuksissa pitää olla näitä helvetin ruotsin kielisiä kirjoja. Itse asia on kyllä ihan peruskauraa mutta ruotsin kieli tuottaa vaikeuksia. Eli tällä tutkintovaatimuskohdalla ei ole minun, eikä varmaan kenenkään muunkaan osalta, kysymys itse asian hallitsemisesta/ymmärtämisestä vaan pelkän kielen ymmärtämisestä. Ruotsin kurssit on erikseen miksi sitä pitää vielä tunkea oikeisiinkin substanssia käsitteleviin kursseihin.

Edit: olen tässä tuskaillut pelkän sisällysluettelon kanssa jo pari tuntia. Mitähän tuosta itse tekstistä tulee...

Ja samaan aikaan meillä on niin suuri työvoimapula... Ne on varmaan ne pakolaiset, jotka on tuotu paikkaamaan tuota työvoimupalaa, vieneet teidän työt...?

Ai niin, joo vituttaa ja väsyttää. Nukkumaan menin vasta kahden maissa aamuyöstä, kun piti lukea tenttiin. Aamulla heräsin viideltä jatkamaan tenttiin lukemista. Siinä vähän jälkeen kahdeksan ymmärsin, että tämä tentti taitaa mennä päin helvettiä.

No tuskin toi hoitoon laittaminen tarkoittaa sitä, että se makaa viikon paikallisessa terkkarissa ja kävelee sit himaan. Elinkautisesta pääsee ulos 12:ssa vuodessa, mutta pakkohoidossa voit olla vaikka loppuikäs, toivottavasti näin käy.

Ja vitun perseet. Mä ennustan et yli 6 vuotta toi paska ei laitoksessa viihdy.

Tuollaset pitäis vaan kylmästi lukita koppiin jossa ei ole muuta kuin hirttoköysi roikkumassa katosta. Kun on tarpeeksi kauan katsonut sitä hirttosilmukkaa niin ripustaa kyllä ittensä siihen.

Ja vitun perseet. Mä ennustan et yli 6 vuotta toi paska ei laitoksessa viihdy.

Riippuu pitkälti siitä miten se tervehtyy ja onko siitä yhteiskuntakelpoiseksi. Yleensä jos pakkohoitoon laitetaan, niin siellä pysytään vaikka maailman tappiin asti, jos potilas ei osoita tervehtymisen merkkejä.

Sinänsä tuo pakkohoito on vankilaa parempi ratkaisu, että siellä tämä puukottaja saa tarvitsemaansa hoitoa ja mahdollisesti on sitten yhteiskuntakelpoinen tervehdyttyään ja jos ei tervehdy niin siellä mätänee. Jos tämä taas laitettaisiin vankilaan, niin se lusisi aikansa ja vapautuisi eikä tervehtyisi ollenkaan vaan sekoaisi enemmän ja luultavasti ei menisi pitkään kun tappaisi taas päästyään vapaalle.

Offia suomen lakihassuttelusta: "käräjäoikeuden tuomarin tulkinnan mukaan laiton ase ja asuntoon tunkeutuminen eivät riitä ehdonalaisvapauden menettämiseen"

Offia suomen lakihassuttelusta: "käräjäoikeuden tuomarin tulkinnan mukaan laiton ase ja asuntoon tunkeutuminen eivät riitä ehdonalaisvapauden menettämiseen"

Ei saatana kuka valopää tuokin tuomari oikein on... Hieno maa tää Suomi aivan joka asiassa nykypäivänä. Kiva kun syksyllä järjestin jo aiemmin 4 vuotta posessa istuneen väkivaltaisen nistin ehdolliseen tietää että jos se joku päivä tulee mustanpörssinmutkan kanssa käymään niin ei ees joudu linnaan. :david:

Ei saatana kuka valopää tuokin tuomari oikein on... Hieno maa tää Suomi aivan joka asiassa nykypäivänä. Kiva kun syksyllä järjestin jo aiemmin 4 vuotta posessa istuneen väkivaltaisen nistin ehdolliseen tietää että jos se joku päivä tulee mustanpörssinmutkan kanssa käymään niin ei ees joudu linnaan. :david:
Juu, mut ootas jos ite tällanen rehellinen tavis kansalainen niittaa maahan uhkailevan/hyökkäilevän persreiän, niin vttu oot lain edessä kusessa ja syvällä.

Back
Ylös Bottom