Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen tuli aloitettua tämä, aloituspainoja en viitsi mainita, mutta treenin jälkeen oli kyllä hyvä fiilis. Sopivan kuormittava koko kropalle, mutta ei mennyt pakkotoistoiksi. Tänään sitten tuntuu lihaksissa sellaista sopivaa jumitusta, että on jotain tullut tehtyäkin. Huomenna sitten tuo B-setti.
Arskan Golden Six. Tuli reilussa parissa kuukaudessa 4kg painoo lisää ja sarjapainot kasvo aika hyvin. Kyykyssä 30kg, penkissä 20kg, pystypunneksessa 10kg ja haukkarissa 10kg.

Kannattaa olla tarkkana, että aloituspainot on riittävän kevyet.
Restipäiviä on ollut kylläkin valitettavasti joutunut pitämään 2-3 treenien välissä..onkohan tästä paljoa haittaa? Tuosta resetistä vielä sen verran että olen käsittänyt että vaan se liike resetoidaan joka alkaa tökkimään..vai?Kannattaa jokatapauksessa koittaa jotain muuta jos kokoajan samalla menty tähän asti.
Miksi samalla?Joo, etsin ne tuon ohjeen mukaan, eli tyhjällä tangolla alkuun ja pieniä painoja sitten lisäten. Teen kyykyn huomenna samalla painolla ja lisään vasta perjantaina sen 2,5 kg.
Jep...Tuosta resetistä vielä sen verran että olen käsittänyt että vaan se liike resetoidaan joka alkaa tökkimään..vai?
toi kyllä sopii itselle, että pari kertaa takakyykkyä, ja kerran etukyykkyä / treeniviikko, ei tartte älyttömästi runnoa, mutta kehitystä kuitenkin tuloo. Tosin, Voisihan? se kehitys olla jopa parempaa jollain muullakin systeemillä, kuka senkin tietää, kokeilemalla 
Oma itse tekemä 1-jakoinen.![]()
Oho. Sori.:jahas:
"Pyri olemaan tarkka ohjelmaa kuvatessasi väärin ymmärrysten välttämiseksi (eli pyri kertomaan liikkeiden järjestys salilla, liikkeen koko nimi (esim. käytä mave:n sijaan maastaveto jne.)), sarjamäärä, toistomäärä sekä rytmitys viikonpäiville lepopäivineen jne. Lisäksi jos teet jotain muuta liikuntaa esim. lenkkeily lisää se myös.
Laita myös saavuttamistasi tuloksista tietoa, jonka olet ohjelmalla saavuttanut."