1️⃣ -JAKOINEN OHJELMA

Meta title: 🔥 1-JAKOINEN TREENIOHJELMA – KOKO KROPPA KERRALLA 🔥

Meta description: Ytimekäs ja toimiva treenimalli, jossa koko keho treenataan yhdellä harjoituksella tehokkaasti ja nousujohteisesti.

Oisiko mitään järkeä korvata rinnalleveto leuoilla leveällä myötäotteella?
Tiedän että tavallaan pitäisi aluksi kokeella orginaali ohjelmaa eikä lähteä muuttelemaan = (
Tässä oon g6:sta tehny jonkun 3kk niin onko järkevää tällä ohjelmalla vetää seuraavat 3?
Perhana kun pitäisi mavekin opetella :(

Ota se kulmasoutu siitä toisesta vaihtoehdosta niin pysyy orginellina ja ei tarvitse rivettää.

Kokeile ihmeessä. Tuskimpa se kehitys siitä ainakaan hidastuu :D

Ja maven saa opetella ;)

Muistaakseni täälä oli soutu haukuttu ihan pystyyn?
Kannattaa varmaan esim pistää kympit päihin mavessa että liikerata vähän hidastuu, kun siis lähtee treenaamaan tekniikkaa.

Juu kattelin ton ni ei siinä suositeltukaan sitä perinteistä kulmasoutua. Mutta eniveis. Onnistuu se leuatkin tuossa jos et halua soutaa etkä vedellä rinnalle.

Ja juu semmosilla painoilla sitä tekniikkaa, että niissä on vähän sitä tuntumaakin mukana.

Oisiko mitään järkeä korvata rinnalleveto leuoilla leveällä myötäotteella?
Tiedän että tavallaan pitäisi aluksi kokeella orginaali ohjelmaa eikä lähteä muuttelemaan = (
Tässä oon g6:sta tehny jonkun 3kk niin onko järkevää tällä ohjelmalla vetää seuraavat 3?
Perhana kun pitäisi mavekin opetella :(
On tästä ollut ennenkin juttua, mutta jos rive ei millään luonnistu, voi kokeilla vaikka seuraavasti:
Ma: Leuat vastaotteella
Ke: Mave
Pe: Leuat myötäotteella

Kyykyt ja punnerrukset normaalisti ennen noita.

Ja järkevyys riippuu ihan siitä kuinka pitkälle pääsit sillä g6:lla. Tämä on järkevä, jos vielä lineaarinen progressio treenien välillä onnistuu. Eli jos vielä saat 2.5kg lisää kyykkyyn per treeni, on tämä hyvä.

Anteeksi, en jaksanut kahlata koko threadia läpi. Onko kyseessä aloittelijalle suunnattu lyhytkestoinen ohjelma vai soveltuuko ohjelma pidempiaikaiseen käyttöön? Tarkoitan siis, että onko tämän ohjelman pidempi aikaisessa käyttämisessä mitään järkeä. Esimerkiksi vuodeksi käyttöön? Tavoitteena ei ole kehonrakennus, vaan voiman lisääminen.

Anteeksi, en jaksanut kahlata koko threadia läpi. Onko kyseessä aloittelijalle suunnattu lyhytkestoinen ohjelma vai soveltuuko ohjelma pidempiaikaiseen käyttöön? Tarkoitan siis, että onko tämän ohjelman pidempi aikaisessa käyttämisessä mitään järkeä. Esimerkiksi vuodeksi käyttöön? Tavoitteena ei ole kehonrakennus, vaan voiman lisääminen.
Soveltuu käytettäväksi niin pitkään kuin toimii. Vuosi on niin pitkä aika, jotta tuskin pystyt pitämään tälläistä suoraviivaista kehitystä yllä...

On tästä ollut ennenkin juttua, mutta jos rive ei millään luonnistu, voi kokeilla vaikka seuraavasti:
Ma: Leuat vastaotteella
Ke: Mave
Pe: Leuat myötäotteella

Kyykyt ja punnerrukset normaalisti ennen noita.

Ja järkevyys riippuu ihan siitä kuinka pitkälle pääsit sillä g6:lla. Tämä on järkevä, jos vielä lineaarinen progressio treenien välillä onnistuu. Eli jos vielä saat 2.5kg lisää kyykkyyn per treeni, on tämä hyvä.

Voisi onnistua, varsinkin kun ottaa alemmista painoista vauhtia.Jonkun 3-4kk oon treenannu, mitäs muita hyvämaineisia ohjelmia olisi? G6 saattaisi toimiakkin jonkun aikaa vielä, mutta tuntuu että voimapainoitteisempi ohjelma seuraavaksi olis ok.

Niin, perusliikkeillä menty noin vuosi ja 2kk, ja tulosta hyvin tullut kyllä, mutta:

Olisi kiva kokeilla nopeempaa treeniä joskus ja samalla tietenkin saada enemmän tuntumaa ( enemmän sarjoja), niin kannattaako kokeilla välillä 2-jakosta, ei kuitenkaan huvittaisi (kerkiä) käydä kuin 3 kertaa viikkoon treenaamassa? ja kyllä, ruokailut on aikalailla kunnossa. :piis:

Ehdottaa saa, miten olisi kokeilun arvoista tehdä..?

Toisinaan radikaalit muutokset voi aiheuttaa kunnon kehityspiikin.. Näin itse olen huomannut. Eli vaihda vaan 3-jakoiseen välillä ja runno lihasta kunnolla ja sitten jonkin ajan päästä vaikka takas 1-2 jakoiseen.

Jos on yli vuoden samalla systeemillä treenannu ni voi tehä ihan hyvää vaihtaa välillä. Otat 2 jakosen käyttöön ja käyt kolme kertaa viikossa jos ei enempää ehi ja sitte sen neljännen kerran jos on aikaa. Jos ei kuukauden aikana saa mitään tulosta aikaseks ni sitte muutta johonki muuhun.

3x/vko = 3 tai 1 jakoisella
4x/vko = 2 jakoisella (tai 4jakoisella)

Itse en lähtisi välttämättä koittamaan 2jakoista jos käy vain 2x/vko. Kannattaa jokatapauksessa koittaa jotain muuta jos kokoajan samalla menty tähän asti.

Kysymys kuuluu otsikon mukaisesti: mikä on paras 1-jakoinen ohjelma mielestäsi, jolla olet itse (tai tuntemasi henkilö) saanut hyviä tuloksia?

Pyri olemaan tarkka ohjelmaa kuvatessasi väärin ymmärrysten välttämiseksi (eli pyri kertomaan liikkeiden järjestys salilla, liikkeen koko nimi (esim. käytä mave:n sijaan maastaveto jne.)), sarjamäärä, toistomäärä sekä rytmitys viikonpäiville lepopäivineen jne. Lisäksi jos teet jotain muuta liikuntaa esim. lenkkeily lisää se myös.

Laita myös saavuttamistasi tuloksista tietoa, jonka olet ohjelmalla saavuttanut.

Kyllä on pakko antaa pisteet arnoldin golden sixille. 7.5kg kyykkyyn ja 5kg penkkiin kuukaudessa yleensä tullut. Lihastakin jonkin verran tullut.

Eilen tuli aloitettua tämä, aloituspainoja en viitsi mainita, mutta treenin jälkeen oli kyllä hyvä fiilis. Sopivan kuormittava koko kropalle, mutta ei mennyt pakkotoistoiksi. Tänään sitten tuntuu lihaksissa sellaista sopivaa jumitusta, että on jotain tullut tehtyäkin. Huomenna sitten tuo B-setti.

Back
Ylös Bottom