Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Juteltiin tossa porukoitten ja serkkujen kaa kaikkee randomii ja tuli sitten aiheeks kaikennäköset tappelut ja tajusin et en oo ikinä saanu keltää turpaa. :D. Saatikka sitte lyöny ketää. Ja mul on hei pikkuveli!

Sain perjantaina työtarjouksen! Homma on muuten selvä, mutta haluavat vain tietää mun hinnan, joka pitää ensi viikolla esittää. Sitäpä tässä onkin tullut viikonloppu pähkäiltyä :D

Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa... Onnea sinnekki suuntaan siitännän johdosta. :thumbs:

Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa... Onnea sinnekki suuntaan siitännän johdosta. :thumbs:
Tattista! Todistettavasti ainakin kerran saanut :D

ai että oikein pikasesti:dance2:, yökerhoihin vaan ja esität siel asias:D

Oiski noin helppoa.. Miehet juoksis baarissa mua karkuun, jos alkasin perheen perustamista ehdottaa :( Haluaisin nimittäin sellaisen siittäjän, joka vois hoitaa poikasia mun kanssa :haart:

Oiski noin helppoa.. Miehet juoksis baarissa mua karkuun, jos alkasin perheen perustamista ehdottaa :( Haluaisin nimittäin sellaisen siittäjän, joka vois hoitaa poikasia mun kanssa :haart:

Tattista! Todistettavasti ainakin kerran saanut :D

Kysy Runkka... Rankkurilta jelppiä. Mies on todistettavasti kerran saanut, ja heti tärppäs.

Kysy Runkka... Rankkurilta jelppiä. Mies on todistettavasti kerran saanut, ja heti tärppäs.
Rankkurin lanteet ovat vahvat ja hedelmälliset :D Indica kyl vetäis mut solmuun jos tikkaisin ladybirdin paksuks :D

Mä vähän luulen, että Rankkurilla ei riittäis aika kahden vauvan hoitamiseen.. Enkä haluais ottaa sitä riskiä, että mun lapsi joutuis kasvamaan ilman isää :(

Mutta hieno suoritus tuo raskaaksi laittaminen kyllä on! Onnea vaan molemmille isukeille! Ihan kadehdin teitä, kun pääsette nauttimaan ihanasta odotusajasta ja tuntemaan ne vauvan potkut jne.. aaw :haart: Ehkä mä vielä joskus kans..

Back
Ylös Bottom