Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytän koneessa wlania ja nyt kahdella eri usb-wlan palikalla on alkanu käymään niin, että se wlan ei käynnisty koneen mukana, vaan se pitää ottaa irti usb-portista ja laittaa takas ja vasta sitten se käynnistyy. Edellinen hajos, todennäköisesti sen seurauksena, kun sitä repi aina irti ja tämä nykyinen antaa pikkuhiljaa myös hajoamisen merkkejä. Saako jostain asetuksista laitettua niin, että se wlan-vastaanotin käynnistyy koneen käynnistyksen yhteydssä, vai onko se joku ajurijuttu? Tällä hetkellä käytän tällaista a-linkin perus wlan-tikkua http://www.datalinna.net/kauppa/images/wl54usbnewpp.jpg
Ainiin ja käyttiksenä vista.
Pitääkö se ip uusia joka kerta?Saa sen toimimaan irtirepimättäkin uusimalla IP osoitteen. Meilläkään ei aina toimi netti käynnistyksen jälkeen ja wlan motukkana toimii toi sama paska. Kun uusii IP:n, niin rupeaa homma pelittämään.
Mistähän ton ajuriversion näkee ja mistä ois mahollista saada uudet ajurit?Minulla on tuo sama tikku ja 64-bit Vista. Ikinä ei ole tarvinnut tikkua irrottaa. Ajuriversio 2.0.2.12
Server 2003 AD osaajia?
Yritysverkossa on monta domain controlleria ympäri Suomea niin miten selvitän mille DC:lle joku tietty työasema on loggautunut? Vaikka on subnetit määritelty Sites and Services- työkaluun niin tuntuu silti että työasemat loggautuvat toisinaan väärään AD-palvelimeen (joka on eri kaupungissa) eikä oman subnetin määrittämään palvelimeen.
Missä vika? vähintään kerran päivässä tulee sininen ruutu ja kone käynnistyy uudelleen. Mun mielestä tämä vika alkoi heti sen jälkeen ku saatiin mokkula, voiko siihen jotenki liittyä? Vista käyttiksenä..
Yleensä noi bluscreenit tulee jonkun yhteensopimattoman laitteen/ajureiden takia. Näytönohjaimen, emolevyn piirisarjan tms. ajureiden takia. Itellä tais aikoinaan ulkonen kovalevy jopa aiheuttaa tuon, koska koodi jotain sinne päin herjasi. Myös rikkoutuneet muistit saattaa aiheuttaa sen.Missä vika? vähintään kerran päivässä tulee sininen ruutu ja kone käynnistyy uudelleen. Mun mielestä tämä vika alkoi heti sen jälkeen ku saatiin mokkula, voiko siihen jotenki liittyä? Vista käyttiksenä..
mounttaa kakkoslevy vasta kun se kysyy sitäjoku ilmainen poltto-ohjelma, jolla vois polttaa noita .iso tiedostoja eli siis imageja...
Vai tietääkö joku paremman idean ku yritän asentaa peliä joka on 2 cd:llä siis koneella.
Daemon litellä mounttasin molemmat, mutta se asennus töppää siihen ku pitäs "laittaa asemaan levy 2" eli tuo asennus ei tajua että on 2 virtuaalista asemaa.. ja kun noita cd levyjä on mulla kasaantunu paljon niin voishan ton tehdä vanhalla tyylilläkin.