Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään joku ukko joka näyttää että ois tosi huonossa kunnossa. (lihava).
penkissä oli 100 kg rautaa, ja sit se menee siihen nostamaan katoin että ei jumalauta tuo se jää rintaa. Niin eikö tää ukko tee varsin 10 toistoo sillä ainaki melkee:wtf:. Luulin että ei varmaa nosta koska en oo ennen nähny sen tehneen penkkiä.:lol2:

Lihava mies penkkaamassa, en oo ikinä revennyt näin pahasti.

Tänään joku ukko joka näyttää että ois tosi huonossa kunnossa. (lihava).
penkissä oli 100 kg rautaa, ja sit se menee siihen nostamaan katoin että ei jumalauta tuo se jää rintaa. Niin eikö tää ukko tee varsin 10 toistoo sillä ainaki melkee:wtf:. Luulin että ei varmaa nosta koska en oo ennen nähny sen tehneen penkkiä.:lol2:

Eh? Niin??

Toni. sais varmaan hysteerisen naurukohtauksen jos mä tulisin samalle salille 120-kilon ylipainoni kanssa ja yllättäisin penkkaamalla 7x180kg kuten viime reenissä :thumbs:

oho, taisin kirjottaa vähän epäselvästi :D kyllä tuo 120kg on ihan kokonaismassa eli painoindeksin mukaan sitä itse ylipainoa taitaa olla vaan noin 30kiloa?? no läski mä oon jokatapauksessa :rock:

Oli tänään taas übertreenaaja kurpitsansiemenmies salilla treenaamassa. Kirjoittelin tästä kyseisestä hepusta vähän aikaa sitten kun se alkoi esittää kaikkitietäjää salilla ihme proteiinittomilla ja hiilihydraatittomilla dieteillään. Musta alkaa tuntua että se ihan oikeasti treenaa joka päivä jotain 4 tuntia kun oon nähny sen nyt varmaan neljänä kertana peräkkäin siellä...

No se yleensä harrastaa lihavien ihmisten vähättelyä ja arvostelua siellä. Joku muutama kerta taaksepäin se siellä mussutti jostain lihavemmasta leidistä että "kattokaa nyt totakin, heti treenin jälkeen kotiin ja sitten syödään jäätelöä", tämä leidi oli siis juuri poistunut salilta. No tänään se taas mussutti jostain naisesta joka oli tehnyt cross-traineria joka on rikki, kuulemma oli sanonut että "eihän tästä ole mitään hyötyä" ja siinä ihmetellyt. No übertreenaajan mielestä siinä lihavuudessa oli taas jotain pahaa ja siinä se pisti mussuttaen, en kuullut ihan kaikkea. Vittu jos se kerran vielä jaksaa jauhaa siellä selän takana muista niin menen huomattamaan sen omista vitun hölmöistä treenitavoista kovaan ääneen.

Vittu että ottaa kupoliin se ukko. Yleensä se siellä vaan heittää niitä juttuja ihan random tyypeille eikä kukaan oikein jaksa vastailla sille muuta kuin jotain "mm, joo". Tällaista käytöstä yleensä esiintyy hieman vähämielisillä tai muuten oudoilla ihmisillä mutta tämä jätkä ei semmoiselta vaikuta joten oletan sen vaan olevan mulkku. HUOM: normaalit keskustelunavaukset eivät ole vajaamielisten toimintaa, sen sijaan lihavien haukkuminen random tyypeille on (tai siis mulkkujen toimintaa).

Oikeesti?

Helpottaakseni tuskaanne voin paljastaa, että en inttiä jättäisi pelin takia pois, tuolloin vitutti vaan niin saatanasti turha kiinnolovkloppu sekä kaikki muu, joka kulminoitui pelin betatestiin pääsemättömyyteen

Viereisellä parkkipaikalla oleva auto aina parkkeerattu päin persettä (minun parkkipaikan puolelle vaikka tilaa on omassa ruudussa reilusti!!) ja joudun ajamaan oman autoni viereiseen pensaaseen jotta mahdun parkkiin. Vituttaa aivan äärettömästi kun vaihdoin autoa vasta 2 viikkoa sitten ja oksat raapivat varmaan ihania naarmuja autoon. Välillä ei tahdo ulos mahtua omasta autosta kun kuskin ovi tulee niin lähelle viereistä.

Vitutusta lisää kun tänään näin ikkunasta auton omistajan menevän autolle enkä mennyt sanomaan asiasta. Poltti vielä tupakan pihalla joten oisin hyvin kerenny. Ens kerran kun kyseinen eukko parkkeeraa päin helvettiä hommaan puhelinnumeron rekisterikilvistä ja soitan samantien. Todennäköisesti siis parin tunnin päästä.

Toni. sais varmaan hysteerisen naurukohtauksen jos mä tulisin samalle salille 120-kilon ylipainoni kanssa ja yllättäisin penkkaamalla 7x180kg kuten viime reenissä :thumbs:

Meinasin vaan että penkkas aika hyvin se. Koska en ole ennen nähnyt hänen tekevän penkkiä. Ja tuskin nauraisin jos 120 kilonen tulee ja nostaa 7x180kg. :worship:

Tuolla aikasemmin puhuttiin siitä että joku tuli neuvomaan jotain liikettä. Mitäs mieltä porukka on siitä jos joku alkaa neuvomaan? pistääkö vituttamaan vai kuunteletteko mielellään neuvoja. Tuli mieleen tilanteesta missä yksi about 16v laiha poika veteli 100kg kyykkyä joka näytti enemmän niiaukselta kuin kyykyltä.

Tuolla aikasemmin puhuttiin siitä että joku tuli neuvomaan jotain liikettä. Mitäs mieltä porukka on siitä jos joku alkaa neuvomaan? pistääkö vituttamaan vai kuunteletteko mielellään neuvoja. Tuli mieleen tilanteesta missä yksi about 16v laiha poika veteli 100kg kyykkyä joka näytti enemmän niiaukselta kuin kyykyltä.
Itselläni kyllä vituttaa jos joku tulee neuvomaan, kerranki yks mummo alko neuvomaan miten mun pitäs venytellä, kun kyykkään sun muuta, sanoin vain että pidän kyllä itse huoleni venyttelyistä, Kiitos. En edes itse ollut viel venyttelemäs.
Mummo jatkokin omiaan ja se siitä.

E: Heti ton kyseisen mummelin perään, yksi vanhemp mies tuli neuvoo kyykys, ei ollu muuta sanottavaa kuin että älä kyykkää niin syvään, ettei polvet mene, juuri niihin aikoihin kun siitä olikin jotain juttuu lehdes että syväkyykky vaurioittaa polvia, ajattelin itsekseni että patu taitaa olaa lukenut kotiläksynsä ja jätin siihe.

JOOO mistähän sais köyttä ja äkkiä helvetillinen morkkis viikolopusta päällä
bonuksena ex naisystävä sit laitteli viestin tänä aamuna jossa kertoi että menkkoja ei näy eikä kuulu.

Ja silti laittelit taas menemään paljaalla? On se ihanaa jaella siittiöitään jokaisen naisen pesään kasvamaan.

Äly hoi, minne katosit jo vuosia (?) sitten...

Ja silti laittelit taas menemään paljaalla? On se ihanaa jaella siittiöitään jokaisen naisen pesään kasvamaan.

Äly hoi, minne katosit jo vuosia (?) sitten...

EX käytti pillereitä "ainakin niin se väitti"..

Ja tää 2 juttu nyt oli vaan ihan vitun tyhmää tuttu mimmi kuulemma käyttää pillereitä.
ja jos mimmiin on uskomista niin ei voi olla tautejakaan ku testeissä on käyty aivan kuten itsekkin viime suhteen jäljiltä.

Back
Ylös Bottom