Olen nyt alkanut käymään salilla vähän useammin, ettei palautukset veny ihan älyttöömiin... Mutta mites tuon treenin pituus? Tuntuu ettö loppuu voimat kesken, tai siis viimiset sarjat tuntuu turhilta. Elipä tämmösttis:
Ma=rinta+hauis,
Ti=selkä+ojentaja,
Ke=jalat+olkapäät,
To=lepo,
Pe=rinta+hauis,
La=selkä+ojentaja
Su=jalka+olkapäät
Ma=lepo....
Eli 3/1 off. Mutta kun esim. tuo rinta+hauis-päivä niin olen tehnyt 3 eri liikettä rinnalle (4x8-12) ja sama hauikselle, ja tietty vatsat väliin... Aikaan menee reilu 1,5tuntia... Mutta kun ei oikeen jaksa enää lopussa... Riittäiskö vähempi? Eli riittäiskö 2 eri liikettä ja samanlaiset sarjat?
Kiitos!
Ma=rinta+hauis,
Ti=selkä+ojentaja,
Ke=jalat+olkapäät,
To=lepo,
Pe=rinta+hauis,
La=selkä+ojentaja
Su=jalka+olkapäät
Ma=lepo....
Eli 3/1 off. Mutta kun esim. tuo rinta+hauis-päivä niin olen tehnyt 3 eri liikettä rinnalle (4x8-12) ja sama hauikselle, ja tietty vatsat väliin... Aikaan menee reilu 1,5tuntia... Mutta kun ei oikeen jaksa enää lopussa... Riittäiskö vähempi? Eli riittäiskö 2 eri liikettä ja samanlaiset sarjat?
Kiitos!
Ja samana kertana on viellä maastaveto, niin kyllä heikottaa.
Aion silti jatkaa näin, koska en näe mitään ongelmaa ja tämä soveltuu itselleni parhaiten. Vaikka 90% pakkiksen käyttäjistä tietääkin kehittyvänsä 6x paremmin koska eivät vietä yli 1,5h salilla. ;) Ei herneitä.