Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kun aloin keskustelua seuraamaan vuosi sitten, ei tullut juurikaan tarvetta esittää kysymyksiä kun vastaukset olivat jo aikaisemmissa viesteissä, tai jaksoi jopa itse ottaa selvää. No, minkäs sille mahtaa että maailma muuttuu, mutta jos koulu todella kiinnostaa niin kannattaisi edes pikkuisen päätään vaivata ja etsiä vastauksia. Jep, tuntuu ettei kukaa jaksa nykyään ottaa asioista ite selvää, näitä varmaan äitikin vielä syöttää lusikalla kun eivät itse jaksa. Luulis että jos poliisikouluun on hakemassa niin silloin lukisi koulun nettisivutki puhki, mutta ei niin ei.On vissiin threadiin pesiytynyt oikein kunnon lauma trolleja, tai sitten on osa porukasta todella uusavutonta. Toivoisin ensimainittua kuitenkin ennemmin.Itse kun aloin keskustelua seuraamaan vuosi sitten, ei tullut juurikaan tarvetta esittää kysymyksiä kun vastaukset olivat jo aikaisemmissa viesteissä, tai jaksoi jopa itse ottaa selvää. No, minkäs sille mahtaa että maailma muuttuu, mutta jos koulu todella kiinnostaa niin kannattaisi edes pikkuisen päätään vaivata ja etsiä vastauksia.
Pahoittelen off topickia ja avautumista, alkoi vaan raavituttamaan...
Lue koulun sivuilta niin asia selkenee hyvin nopeasti, jollei sittenkää vielä selkene ni opettele lukemisen ymmärtämistä ja yritä uudelleen.Miten tuo pisteytys menee?? onko se esim penkkipunneruksessa että 10pistettä jos nostaa 10kertaa 62,5kg... ois aika helppo nakki jos on noin. Vai onko niitä pumpattava niin paljo ku jaksaa??![]()

Penkkipunnerrus
miehillä 62,5 kilon, naisilla 37,5 kilon paino
pisteytys 0 - 10
suoritus: jalat irti lattiasta, takamus penkissä ja suoritus yhtäjaksoinen
minimivaatimus: vähintään kaksi hyväksyttyä suoritusta
Selasin sivut läpi enkä ymmärrä... Eli mikä on se toistomäärä jolla saa tuon 10pistettä.
) mitään täysin päätöntä, vaikka kieltämättä haastattelutekniikalla oli jonkinlainen vaikutus vastauksiini, kun olo ei ollut kovin rento. Paremminkin olisi voinut mennä, mutta olo on kuitenkin hyvä.Muistaakseni ei mullakaan sen pitempään tainnut mennä. Tosin kysymykset ei ihan ollut vissiin noin kovaa settiä. Jotain keskusteltiin meikän lyhyestä hiusmallista ja muista aikas henkilökohtaisista jutuista. Viis pojoa kuiteskin sain. Ehkä meikän paras osio pääsykokeissa.
Hitto kun en tajunnut edes kysyä pisteistä.
Ja haastattelussa aikas tiukkaan nostetaan kynnys sellasilla henkilöillä jotka ovat melkein nelikymppisiä tai sen päälle. Testataan motiiveja ja motivaatiota aika tiukasti.
Tarkoitatko siis, että iäkkäämpien motivaatiota ja motiiveja testataan tiukemmin kuin nuorempien?
Kyllähän tollaset 40-vee alan vaihtajat on epäilyttäviä tapauksia noin yleensä. Jos ei ole valinnut tietään siihen ikään mennessä, niin sama jahkailu jatkunee sen poliisiksi kouluttautumisen jälkeenkin.
Kyllähän tollaset 40-vee alan vaihtajat on epäilyttäviä tapauksia noin yleensä. Jos ei ole valinnut tietään siihen ikään mennessä, niin sama jahkailu jatkunee sen poliisiksi kouluttautumisen jälkeenkin.