Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä voin hankkia omaksi kantositeen, johon voi laittaa käden lepäilemään? Tai voiko niitä vuokrata jostain yksityisistä liikkeistä tai vaikkapa terveyskeskuksesta?

Apteekissa myydään sellaisia paperisen oloisia, mutta itse en sellaista halua, vaan sellaisen tukevamman.

Mistä voin hankkia omaksi kantositeen
Täällä Joensuussa terveyteen liittyviä "apuvälineitä" myy Respecta, eiköhän liikkeitä löydy muualtakin.

e. Eikö tommosta vois väsätä itse? Tukevin mitä olen nähnyt oli semmonen kankainen liina, jossa ranteen ja kyynärpään kohdilla koukut joista hihna meni kaulan yli. Veikkaisin että tommonen saattaa maksaa jonkin verran. Veikkaisin

^

En mä jaksa väsätä.

Noilla näyttäis olevan toimipiste myös Hesassa.

Tossa Manskun ja Lääkärikadun (Hki) risteyksen tuntumassa taitaa kans olla joku ton tyyppinen liike. Muistaako kukaan sen nimeä?

Mistä voin hankkia omaksi kantositeen, johon voi laittaa käden lepäilemään? Tai voiko niitä vuokrata jostain yksityisistä liikkeistä tai vaikkapa terveyskeskuksesta?

Apteekissa myydään sellaisia paperisen oloisia, mutta itse en sellaista halua, vaan sellaisen tukevamman.

Terveyskeskukset/sairaalat lainaa, uskoisin. Mulla ei kantosidettä ollu mutta sellainen lasta, antoivat sen päivystyksestä mukaani ja kehottivat palauttamaan. Arvatkaa oonko muistanu...:rolleyes:

Kuuluuko sulhasen maksaa bestmanin juhlavaatteet?
Ei. Tietysti saa, jos haluaa, ja jos toinen on niin köyhä ettei sillä ole varaa edes vuokrata. Aika säälittävää kyllä, jos bestman sitä vaatii.

Kun esim: sampopankin tilinumero on 80002534245 ni eikös se laiteta oikeeseen muotoon ni 800025-34245? ja tuo ei sit ole oikea vaa keksitty tili :D

Joo. Ja nippelitieto: tuo ekan osan tokavika nro kertoo onko yksityishenkilö vai firman tili. Ykkönen tarkoittaa firman tiliä ja kakkonen yksityistä.

Kuuluuko sulhasen maksaa bestmanin juhlavaatteet?

Toisaalta jos morsiuspari vaatii bestmanille tietynlaiset vaatteet päälle (tyyliin joku frakki, smokki jne.), niin mun mielestä ois silloin aika kohteliasta myös maksaa sen puvun vuokraus.

On kuitenkin yllättävän kallista olla tämän tyyppisessä luottamustehtävässä. Itselläni meni viime kesänä kaasona ollessa rahaa vaatteisiin, lahjaan, polttareihin sekä hotellihuoneeseen noin 400 euroa.

Uudessa kämpässä on alas vedettävä verhokangas. Ylös menee kun nykäisee hiukan alas ja päästää irti. Vedin tuon aivan alas ja nyt ei tuuppaa menemään ylös. Saako tuon jotenkiin omin avuin ylös vai mitä tehdään? Ei huvittaisi nyt heti soitella talkkarille ja lanttu ei muuton jälkeen leikkaa.

Nyi sitä verhoa varovasti ja vähän edestakaisin, niin sillä on yleensä tapana nousta sen jälkeen ylös.

Toi verhon nykiminen ei muuten ole millään tavalla talonmiehen tehtäväpiiriin kuuluva asia.

On aina tullut tankattua autoon menolientä vain muutamilla kympeillä per kerta, joten alkoi askarruttamaan seuraava asia: Voiko auton bensatankkia tankata "yli", vai onko bensaletkussa joku systeemi, joka lopettaa bensan syötön kun tankki on täysi?

Back
Ylös Bottom