Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuinka tarkka YTL on esim. pitkässä matematiikassa kaikkien määrittelyjoukkojen ilmoittamisesta?
Laskeskelen tässä noita trigonometrisiä yhtälöitä eli sinx=... jne., eikä oikeen tajua, että milloin niitä tarvitaan ja milloin ei. Lähteekö noista pisteitä, koska noitahan ei oikeastaan kuulu ilmoittaa vastauksessa, mutta tehtävässä pitäisi kai olla sivuhuomautuksena mukana?

PS. Kolmessa vuodessa ihminen unohtaa lähes kaiken aikajakson alussa oppimansa ainakin itseeni kohdistuvien empiiristen tutkimusten mukaan.:jahas:

Kyllä sun pitää 6p saadaksesi kertoa millon jokin funktio on määritelty, ja mitä arvoja se saa. Eihän se pelkkä vastaus taida olla kuin 1p tai 2p arvoinen, jos sitä ei osaa perustella, tai tarvittaessa johtaa.

Viittiikö sitä jo jatkaa treeniä kun on 3 viikkoa ollut kipeä ja vajaan viikon sellasta, että aamusin kurkku kipeä, päivisin ei ja iltasin taas hieman. Myös räkää lentää viel vähän. Ei huvittas vaan enää laiskotella kun olo on jo iha hyvä, tällasta pientä pöpöä vain kestää ja kestää.:curs:

Mistä kaupasta löytää Jyväskylästä afroperuukin?
6108Jp_0606_623.jpg

Miten jääkiekossa annetaan pelaajille ne + ja - pisteet? Siis ts mistä saa plussaa ja mistä miinusta.. mä en oikein tajua tätä.

Peruukkeja myy Jyväskylässä ainakin Gummeruksenkadun ja kauppakadun risteyksessä se joku liike, jonka nimeä en muista. En tiedä onko afroa, mutta tosi hienoja peruukkeja !

Miten jääkiekossa annetaan pelaajille ne + ja - pisteet? Siis ts mistä saa plussaa ja mistä miinusta.. mä en oikein tajua tätä.

+ kun pelaaja on kentällä oman joukkueen tehdessä maalin tasakentällisin tai alivoimalla ja - kun oma joukkue päästää maalin tasakentällisin tai ylivoimalla.

+ kun pelaaja on kentällä oman joukkueen tehdessä maalin tasakentällisin tai alivoimalla ja - kun oma joukkue päästää maalin tasakentällisin tai ylivoimalla.

No aika simppeliä! Mä kuvittelin, että se menis jotenkin niin, että jokaisen pelaajan kohdalla on arvioitu yksilökohtaisesti sen mokat ja onnistumiset pelissä ja pisteytetty sen mukaan :D Vaikka eihän se tietenkään voi olla niin..

Kun katsoo jotain live bändiä esiintymässä lavalla, niin aina välillä huomaa, että rumpalin ympärillä on semmoinen pleksilasi...mikäs juttu tää on?

Kun katsoo jotain live bändiä esiintymässä lavalla, niin aina välillä huomaa, että rumpalin ympärillä on semmoinen pleksilasi...mikäs juttu tää on?

En varsinaisesti tiedä asiasta mitään, mutta olen kuullut, että sillä vaimennetaan rumpujen ääntä esim. pienissä keikkapaikoissa.

Luulisin että ilman sitä se pitäisi muotonsa huonommin ja hajoaisi ehkä helpommin. Ja suoraa varmaan tavaroita paremmin.

Jos sen haluaisi suojaavan kassia niin miksi se on kassin sisä- eikä ulkopuolella. Harvoin lasket kassisi sellaiseen paikkaan, että se vaikuttaisi.

Ehkä ainoita syitä mitä itse keksin on, että kassi pysyy paremmin pystyssä. Onko sekään nyt niin oleellista.

Mistä aminohapot koostuu? (Proteiini koostuu aminohapoista, joten proteiini ei käy vastaukseksi, vaan pitää kaivautua syvemmälle, mahd. vielä tätäkin alemmas.)

Back
Ylös Bottom