Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Uudesta autosta nautiskelen, ja iloinen olen, että löysin hyvän hintaisen korjaamon, joka voi tehdä tarvittavat pienet fiksaukset alle puolella merkkiliikkeen hinnasta!

Näin viimeyönä todella ihanan unen jossa oli tosi ihana tyttö, jonka kanssa oli tosi ihanaa aikaa vietettiin. Olen ollut ihan sekasin siitä unesta koko päivän. Outoa vaikkei ole ihastunut keneenkään. Niin hullulta kuin se kuulostaakin. Näkispä samaa unta myös tänä yönä. Taisi olla virolainen mut osas hyvin suomee. Hullua, alan kohta selvittämään mistä tämän tytön löytää. Enkä ole missän lääkehöyryissä

Sain järkättyä itelleni työhaastattelun:hyper:
Harjoittelupaikka tosin kyseessä, mutta askel sekin pois tästä nykyisestä paskaduunista. Tai itseasiassa paskapomosta.
Kohtalotoveri! Paska pomo vainoaa muakin. Jos joku niistä hakemastani 3 työpaikasta tärppäis niin vaihtasin kaupunkia ja nopeesti!:)

Menipä se yö nopeasti. Ei tullut nukuttua ollenkaan...:) Täytyypi harkita, meneekö ollenkaan nukkumaan.

Kohtalotoveri! Paska pomo vainoaa muakin. Jos joku niistä hakemastani 3 työpaikasta tärppäis niin vaihtasin kaupunkia ja nopeesti!:)
Toivottavasti sulle käy yhtä onnekkaasti kun mulle, sain meinaan tuon paikan :dance:
Ja kuukausi sitten palauttamani paketti oli vihdoin tänään palautunut vastaanottajalle, enkä joudu enää stressaamaan siitä, että joutuisin postin mokan takia maksamaan tyhjästä lähes 100 €. Tänään tuli myös palkka, sain maksettua opintotuen palautuksen ja jäi vielä vähän säästöönkin.
Meikäläisen valtakunnassa on kaikki harvinaisen hyvin :)

Taloyhtiöstä löytyi ilmainen ja kohtuukuntoinen punttisali, josta löytyi kokolailla kaikki mitä hyvään perustreeniin tarvitaan. Ensinnäkin rahansäästö on opiskelijalle ehdottoman hyvä juttu, mutta vielä tärkeempää mulle on, että sali on lähellä, jolloin aikaa säästyy vaikka kuinka paljon jo viikossa. Nyt ei voi enää väittää, ettei jaksa lähtee salille välimatkan tai ajanpuutteen vuoksi! :whip:

jes! viimeinkin jonkun mulkvistin volkkarin (joka on parkkeerattu melkein aina joko pihatien varteen tai kääntöpaikalle. Auto on tiellä jos tarvitsee esim autoa oven eteen tavaroiden kantamista jne varten) tuulilasissa oli parkkisakko!!! Tehnyt monta kertaa mieli soittaa parkkipirkot paikalle, onneks joku muu taisi toteuttaa saman suunnitelman. hajoo sakkoos vitun homo! Jatkossa kusen lukkoosi aina pakkasilla jos oppi ei mene perille pus pus

Mulla on kaikkea, mitä voisin tällä hetkellä haluta tai tarvita. Rahaa, ystäviä ja kavereita, suht selvät tulevaisuudensuunnitelmat, hyvä koulumenestys, kiva poikaystävä, rikkinäinen koipi ei kipuile juuri ollenkaan jne jne... Tosi tasapainoinen ja hyvä olo, toivottavasti jatkuu tällaisena :haart:

Tänään on vapaapäivä ja sain itteni näin ajoissa ylös sängystä. Tai oikeastaan heräsin tekstiviestin ääneen ja nousin hakemaan kännykän pöydältä ja tuli vaan jäätyä ylös :D Kiva vedellä aamukahvia ja katella ikkunasta pitkästä aikaa lumista maisemaa.

Tänään on vapaapäivä ja sain itteni näin ajoissa ylös sängystä. Tai oikeastaan heräsin tekstiviestin ääneen ja nousin hakemaan kännykän pöydältä ja tuli vaan jäätyä ylös :D Kiva vedellä aamukahvia ja katella ikkunasta pitkästä aikaa lumista maisemaa.
Mä en oo vielä edes mennyt nukkumaan...:D Ilo se on pienikin...

Meen kohta kirjottelee papereita ja sitten ollaan miehen kanssa asunnon omistajia. Jee! :)

Just tälläsia näsäviisastelijoita on koko saatanan pakkotoisto pullollaan. Tälläiset merkityksettömät, kirjoittajassa varmasti hihitystä ja oveluuden tunnetta aiheuttavat one-linerit vois imo unohtaa :david:

Back
Ylös Bottom