Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Erittäin mukava ilta, vaikka lähtiessä vähän hirvittikin. Seura oli sitä luokkaa, että vieläkin on ihan sellanen "ohoh" -fiilis :haart: :)

Kävin salilla ja kerrankin sunnuntaitreeni kulki kunnolla. Yleensä lauantain väsymys pistää treenit aivan lörinäksi. Lisäks yks vanhempi mies kehu mun suorin jaloin maastavetoa, ja kyseli, että onko eräs samalla salilla käyvä sm-hopeaa bodybuildingissa voittanut mies opettanut tekniikkaa mulle. Mulle kukaan mitää ole edes opettanu.:D Pakkikselta ne ohjeet on luettu.:rock:

Lisäksi sain työvuorot järjesteltyä hiton hyvin.:rolleyes:

Voe käs, että oli kova Volbeatin keikka eilen :rock:
Eikä tarvinnut edes jonottaa sisään mennessä :dance:

Maanantain tuli ajokortti :dance:

Tänää jäi valot päälle ja akku tyhjeni.. Onneks meil o koulus autohalli :D Tuli taas opittuu jotai.

1000 viestiä täynnä, joista suurin osa paskaa. Ehkäpä 50 noista liittyy treenaamiseen :D

Enpä ole kyllä varma onko tuo hyvä asia, vai olisko pitänyt kirjoittaa "vituttaa" trediin koska olen hukannut aikaa tänne niin paljon....

Enpä ole kyllä varma onko tuo hyvä asia, vai olisko pitänyt kirjoittaa "vituttaa" trediin koska olen hukannut aikaa tänne niin paljon....
Siinä vaiheessa, kun vietät pakkiksella päivässä +10h, kuten minä kesällä, niin voit sanoa hukanneesi aikaa.

Siinä vaiheessa, kun vietät pakkiksella päivässä +10h, kuten minä kesällä, niin voit sanoa hukanneesi aikaa.

Ilman Pakkista olisin jo ottanut loparit! Kulutan täällä ja naamakirjassa noin 7h joka arkipäivä...:rolleyes:

Palkkapäivä huomenna ja kiva vkl tulossa!:)
Pääsee vihdoinkin tykittään kelkalla kun sain sen kasattua ja tuunattua!:rolleyes:

Sain oman alani kesätöitä. Vaikka kyseessä onkin vaan 2 kk:n pätkä, eikä palkalla varsinaisesti rikastuta, niin eipähän ainakaan tarvitse vaihtaa kaupunkia tilapäisesti (ja maksaa kahden kämpän vuokraa) tai mennä siivoamaan/paistamaan hampurilaisia/harjoittamaan jotain muuta yhtä täydellisesti kutsumustani vastaavaa toimintaa.

Treenin jälkee kotona ja kello ei oo viel ees kolmea :). Ja kitaransoitto sujuu tänää poikkeuksellisen hyvin. Ja oon korviani myöten ihastunut ja ihastuksen kohde vaikuttaa myös olevan kiinnostunut :). Huomenna pääsen juttelee sen kaa taas koulussa :). En oo vähää aikaa ollu ilonen mutta nyt sekin on sitten koittanut :D.

Back
Ylös Bottom