Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt teen noin 20-30 tuntia viikossa hommia. Tulen 9-10 aikaan töihin ja lähden kolmen maissa pois, ennen ruuhkia. Alkuun tein ihan normaalia 40 h viikkoon, mitä nyt reissaamisiin meni enemmän aikaa. Se on myytti, että kaikki yrittäjät tai "menestyjät" joutuvat tekemään kauheita ylityötunteja. Delekoiminenkin on keksitty ja sen oivaltaminen, että kun fiksuille ihmisille antaa vastuuta, niin homma pelaa silti. Ja monasti paremmin kuin olisi itse soheltamassa joka paikkaan.Sportemellä talous hyvällä mallilla! Hyvä! Oletan kuitenkin että tuon eteen on joutunut raatamaan melkoisen paljonkin. Onko vapaa-aikaa?
Nyt teen noin 20-30 tuntia viikossa hommia. Tulen 9-10 aikaan töihin ja lähden kolmen maissa pois, ennen ruuhkia. Alkuun tein ihan normaalia 40 h viikkoon, mitä nyt reissaamisiin meni enemmän aikaa. Se on myytti, että kaikki yrittäjät tai "menestyjät" joutuvat tekemään kauheita ylityötunteja. Delekoiminenkin on keksitty ja sen oivaltaminen, että kun fiksuille ihmisille antaa vastuuta, niin homma pelaa silti. Ja monasti paremmin kuin olisi itse soheltamassa joka paikkaan.
Ja edellä käytyyn osinkokeskusteluun: Olen vain yksi seitsemästä osakkaasta, joten ei niitä niin vain nostella miten haluaa. Osakassopimuksen mukaan mennään.
Edit. ja piti sanoa, että viime vuonna pidin lomaa 9 viikkoa.
Olen tätä miettinyt ja voin sanoa vanhan kliseen muunnelman, että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tunsin oikeat ihmiset, jotka tunsivat ihmisiä, joiden välillä syntyi hyvä tiimi, jota minä johdanAika mukavasti kuviot ! Tuossa on käynyt aivan varmasti myös tuuri.
Tehkää ihmiset tavoitteita! Joku päivä ne voi toteutua! :thumbs:
Nyt teen noin 20-30 tuntia viikossa hommia. Tulen 9-10 aikaan töihin ja lähden kolmen maissa pois, ennen ruuhkia. Alkuun tein ihan normaalia 40 h viikkoon, mitä nyt reissaamisiin meni enemmän aikaa. Se on myytti, että kaikki yrittäjät tai "menestyjät" joutuvat tekemään kauheita ylityötunteja. Delekoiminenkin on keksitty ja sen oivaltaminen, että kun fiksuille ihmisille antaa vastuuta, niin homma pelaa silti. Ja monasti paremmin kuin olisi itse soheltamassa joka paikkaan.
Ja edellä käytyyn osinkokeskusteluun: Olen vain yksi seitsemästä osakkaasta, joten ei niitä niin vain nostella miten haluaa. Osakassopimuksen mukaan mennään.
Edit. ja piti sanoa, että viime vuonna pidin lomaa 9 viikkoa.
tonni päiväs
Juuri näin. Tuollaset menestystarinat on mukavia luettavia. Toivottavasti nousu jatkuu.Tehkää ihmiset tavoitteita! Joku päivä ne voi toteutua!
Joo mäkin tienaan kaksi ja puoli tonnia päivässä, kahdesti kuussa ja loppupäivinä en mitään.
Kannattais käydä duunis useemmin. Voisit rikastuu.
3200/kk. Pidin just 3 vko lomaa, kesällä pidän 2.5 kk ja keväällä pari viikkoa. Vitut rahasta, kunhan lomat pyörii, kerkiää harrastaa ja kaivella nenää.
Tuo on hyvä taktiikka. Mutta pidä silmät auki, ei koskaan tiedä koska se "menestys" tulee lähelle ja kurkistaa sisään jonkun jo tuntemasi henkilön tai jo olemassa olevan kautta.Oon melkein kateellinen. Ise olen kyllä sen verran apina, että hommaan vielä 5-10v kokemusta ennen kuin alan mahdollisesti mitään omaa pyörittämään.btw.2008 brutto 38000eur + n.1000:n edestä "lahjuksia".