Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Oletko painanut sitä nappia siinä kitaran "tukiasemassa"? Mulla sitä tosin ei ole tarvinut edes painaa, pleikkari vaan päälle ja kitarasta PS-nappia niin pelittää. Kuulostaa oudolta.

Siis tarkoitat sitä konsoliin tulevaa möllykkää? Jos, niin jep, olen painanut.
Hermo menee tähän ihan just.
Kitarassa vilkkuu ne neljä valoa vähän miten sattuu edelleen eikä se vaan toimi.
Voisikohan se tosiaan olla rikki vai oonko mä vaan niin helvetin yksinkertainen...
Tarttis varmaan jonkun pitämään kädestä kiinni ja näyttämään miten se tehdään.
Toisaalta eihän tuo nyt jumaliste sentään mitään ydinfysiikkaa voi olla...

Kitarassa vilkkuu ne neljä valoa vähän miten sattuu edelleen eikä se vaan toimi.
Voisikohan se tosiaan olla rikki vai oonko mä vaan niin helvetin yksinkertainen...

Epäilisin tuossa tapauksessa että jotain on rikki, pitäisi tosiaan toimia sillä että heittää sen möllykän kiinni pleikkariin ja painaa nappia kitarasta.

Eikös noi toimi pattereilla? Kokeillu pattereitten vaihtoa?

Epäilisin tuossa tapauksessa että jotain on rikki, pitäisi tosiaan toimia sillä että heittää sen möllykän kiinni pleikkariin ja painaa nappia kitarasta.

Kyllä minäkin alan sille puolelle kallistua. Tarttee käyttää takuuta hyväksi, kai noissa jokin semmoinen on... :)

Eikös noi toimi pattereilla? Kokeillu pattereitten vaihtoa?

Juu, koitin tuotakin.

Ja tämä on siis tälle joululle pojalle ostettu setti eikä ole ikinä toiminut.

Mitä tollasesta vähän käytetystä paketista kannattaisi maksaa?

Kasasin tossa pikasesti Jimmssiltä suht samanlaisen koneen, mutta uutena. Tässä tosin prossussa vaan 2 corea, mutta eipä tuota peruskäytössä huomaa. Käytettyjen komponenttien hinnat laskee aika vauhdilla, joten tuosta hinnasta voi varmaan ottaa 20-40% pois ja kokeilla lähteekö sillä.

NH-U12P-SE1366 Prosessorijäähdytin, NH-U12P SE1366, LGA1366 61.40€
P5Q-PRO P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio 128.00€ 128.00€
BX80570E8500 CORE 2 DUO E8500 3.16GHZ 1333MHz 6M S775 175.00€
HD501LJ 500GB Spinpoint T166, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM 56.00€
0761345-08142-9 Sonata III Silent ATX-kotelo (500W) 104.00€
AD2800002GOU2 4GT Dual-kit DDR2 800MHz (PC-6400), Vitesta, 240-pin DIMM 46.00€
21133-00-20R Ati Radeon HD 4870 512MB, PCI-E, GDDR5, Dual DVI 274.00€
SH-S223F/BEBN DVD+-RW Dual Layer, SH-S223F/BEBN, 22x8x48x, SATA, musta, bulk 26.00€
Yhteensä: 870.40€

Olen ostamassa tälläista näyttöä http://www.trustedreviews.com/displ...Samsung-SyncMaster-T240HD-24in-DTV-Monitor/p1

Onnistuuko tuohon laittaa xbox360 ja tietokone yhtäaikaa kiinni? Sillä lailla, että pystyis vaikka leffoja kattomaan tuon näytön kautta. Ja millä kaapelilla saa täyden tehon irti peleistä 1080p? boxi on vanhaa mallia, eikä siitä löydy hdmi liitäntää.
Komponentillä pitäisi onnistua? 20e tarvikekaapeli wii/ps3/x0 (siis käy kaikkiin sama). Tietokoneen saat dvi:hin kiinni. Sit on vielä hdmi jäljellä Hd-kuvalle.

Miten se kuvanlaatu, onko sama käyttääkö hdmi:tä, vga:ta tai komponenttia? Niin ja saanko siis kuvan koneelta näytölle ostamalla piuhan missä on toinen pää vga ja toinen dvi-d, läppäristä löytyy vain vga paikka. Niin ja jostain luin, että vga:lla ei saa ääntä siirrettyä, eli joudunki vielä jotain kikkailemaan, että saan myös äänet kuulumaan 2 näytöstä. Huhhuh menee pää aivan sekaisin näistä piuhoista...

vga:lla on paskempi kuvanlaatu vaikka resoksi saa täydet. Eipä mikään noista pl hdmi kuljeta ääntä. Se hoituu 3.5mm - 2x rca peruspiuhalla

Yritin katsoa tietokoneella erästä dvd-leffaa. No kone meni joka kerralla johonkin dos-tilaan jossa kertoi että: vedostetaan muistia? Ja sen jälkeen sitten tuli ilmoitus että se levyn pinta on viallinen,likainen, tai aluekoodi ei täsmää tai siinä levyssä on suojaus. Levy kuitenkin normi dvd-soittimessa toimii eli uskoisin että se suojaus tekee tuon jumin? Onko nyt tulevaisuudessa sitten se tilanne että tietokoneella ei pysty katsomaan noiden suojausten takia leffoja? Vai onko uudemmat tietokoneiden dvd-asemat sitten sellaisia että niillä toimii uudetkin levyt(oma jotain 4-5vuotta vanha) Vai pitääkö dvd:n katselu ohjelmaa päivittää että uudetkin levyt toimivat.
Lähinnä siksi nuo kyselyt että olin ajatellut hommata kannettavan tietokoneen jolla olisin voinnut katsoa leffoja mökillä, mutta jos tuo suojaus estää sen katselun niin menipä tuokin hukkaan.

Tänks, mutta aattelin sellasta joka raksuttas koko ajan tossa ruudun nurkassa...
Laita googleen: samurize

Ilmainen kotikäyttöön ja saa vähän vaikka mitä näytölle, muun muassa netin nopeuden. Parasta on, että saa itse päättää mihin päin ruutua, läpinäkyvä vai ei, fonttikoko jne. Jos 15min uhraa kikkailulle niin saa jo sellaisen systeemin joka on itselle passeli

Miksi Firefoxini ei näytä joitain sivuja kunnolla? Kauppalehti on yksi esimerkki, pitää perkele lukea se aina IE:llä. Firefoxilla näkyy vain yläpalkki ja ekan uutisen otsikko ja sitten blancoa. Mistä settingseistä puuttuu ruksi oikeasta paikasta?

Back
Ylös Bottom