Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään otettiin parit samalla kun pelattiin korttia, huomenna sitten kunnolla. Ongelmana on, etten tiedä mitä joisi?! Aloitellessa siis. En mä uutena vuotena voi normaalia bisseä juoda :wtf:

Kuules nainen, huomenna hopi hopi ostamaan kuohuviiniä, niin uusi vuosi menee paremmin. Omani hankin jo tänään ja tuolla se viilenee parhaillaan. ;) Suosittelen Fresitaa, sopii hyvin ainakin hyvin tyttöjen kesken.

:dance2:

Edit. Alyssa, olisko kuohuviini/shampanja mitään juhlan kunniaks?

Edit2. Tai sit jotain "hienompia" drinksuja joita ei normaalisti tuu juotua?

Hmm. Drinkit olis aika jees, täytyykin katsella mitä saisin tehtyä niillä aineilla mitä tällanen pentu saa itse haettua :)

Kuules nainen, huomenna hopi hopi ostamaan kuohuviiniä, niin uusi vuosi menee paremmin. Omani hankin jo tänään ja tuolla se viilenee parhaillaan. ;) Suosittelen Fresitaa, sopii hyvin ainakin hyvin tyttöjen kesken.

:dance2:

Fresitaa! Voi kyllä. Sen vois kyllä korkata vasta kaupungilla tyttöjen kanssa.

Hmm. Drinkit olis aika jees, täytyykin katsella mitä saisin tehtyä niillä aineilla mitä tällanen pentu saa itse haettua :)

Ei sitä Piña Coladaa enää, jookos....:D

Ei kai nyt huomenna enää jaksa dokata amatöörien seassa, mietin tässä lähinnä ammattilaisten aspekteja asiaan.

Ei sitä Piña Coladaa enää, jookos....:D

Seuraavassa miitissä taas ;) Siihen mennessä keksin kyllä tavan, miten saan sen sekoitettua mehuun.

Miten helvetissä tuo kuohari voi maistua jollekkin? :D Tai sit en oo vaan juonu sitä oikeeta

Paska kuohari maistuu vanhalta, hiilihappoiselta omenamehulta, kun taas hyvä kuohari maistuu vähän kuin makealta viiniltä, jossa on kuplia.

Ei helvettiläinen, pakko myöntää että olen viime viikkoina viettänyt aikaa tunneissa reilusti enemmän baareissa kun salilla :( mutta selitän sen sairastamisella ja lievällä loukkaantumisella. Ja saahan sitä bodarikin vähän lomaa pitää :rock: Nyt uuden vuoden jälkeen rauhotutaan.

Paska kuohari maistuu vanhalta, hiilihappoiselta omenamehulta, kun taas hyvä kuohari maistuu vähän kuin makealta viiniltä, jossa on kuplia.

Ei mun makuun kun en kuitenkaan kyseisistä juomingeista välitä :) Kyllä kossuaplari tahi kossubattery jägermeisterillä on parhautta.. Siihen pari normi- tai kultalonkkua kaveriksi niin ainakin humalat maistuu hyvälle :)

Tai sitten hyvä (ei tarvii olla mikään kallis) brut kuohari ja sitä sekoittaa appelsiinimehuun. Hyvä darra/aamujuoma jos edellisenä iltana tullut kukuttua ja aamulla menoa.

Aika yleinen oikeastaan; jotkut vetää tuopillisen bissee, johon heittää shotin jekkua, tai sitten tuopillinen kossubatterya (voi ottaa ilman kossuakin) johon heittää jekkushotin.

e. siis tiputtavat sen shottilasin tuopin pohjalle

Kiitos rohkaisevasta kommentistasi.. Toivottavasti sun sex on the beach maistuu vieläkin paremmalle :) Ei vaan kyllä mä mielelläni juon sellaista mikä maistuu omalle mielelle hyvälle, hyvänä esimerkkinä se et en tykkää juoda bissee, jonka takia lonkku maistuu ja siitähän saa kuulla. Samalla esimerkillä viinalle maistuvat juomat on bannissa..

Oon pitkään miettiny sitä, että ihan helvetin samahan se on mitä muut juo kunhan se omasta mielestä maistuu hyvälle, sehän se tärkeintä on? Vai venytetäänkö tässä vieläkin jotain yläastepippeleitä tyylillä mie tykkään juua väkevämpää ku sie ja sillä nousee propsit?

Toi kossubattery jägermeisterillä kuullosti vaan niin jännältä, en tiennyt miten tota comboa oli tarkoitus sekoittaa tai juoda.

Back
Ylös Bottom