Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa, variksenmarjat. :D

Kappas, kaveri oli just HIMn videossa....

Alyssa, variksenmarjat. :D

Kappas, kaveri oli just HIMn videossa....

Aha,oliko isossaki roolissa. Himistä ja ville valosta on tullu suurin vitsi eräällä ulkomaalaisella foorumilla, jossa ne kuvataan "ällöttäviksi homoiksi". Kyllä niille on saanu nauraa monet kerrat.

Aha,oliko isossaki roolissa. Himistä ja ville valosta on tullu suurin vitsi eräällä ulkomaalaisella foorumilla, jossa ne kuvataan "ällöttäviksi homoiksi". Kyllä niille on saanu nauraa monet kerrat.

Mistäs tämmöinen löytyy?

^huomenna tuloo californicationii..

Ja iltaa kaikille.. yö bulkkaus käyntiin

Edit.. Siis tänään tulee, mutta vasta tosiaan kun alkaa tuo ihmisten aika..

Viimeksi muokattu:

Se oli se vaaleatukkainen tyttö, jolla oli sellanen outo sydän käsissä. En nyt muista biisin nimeä...

Olet siis melkein sukua julkkikselle

Joo, nyt oon tosi tärkee.

Wooot! Mikä Alyssalle on iskenyt kun ei baariin lähde vaikka kaveri tarjois? :D

Emmä tiedä, tää on ihan hassua. Ei vaan huvittanut. Kerään voimia uuteenvuoteen :D

Miettinyt ihan samaa, itse syön kinkkua ja joulutorttua täs ja on hyvää! Mukavaa kun pitkästä aikaa syö ilman rapulaa tai humalaa :)

Laitoin juuri takkaan tulet ja ratsasin jääkaapin. Parilla juustoleivällä mennään aamuun asti. Tom Clancyn leijona ja hyeenat osa 2 odottaa tuossa vuoroaan.

Oih, juttelin juuri faijan kanssa moneen kuukauteen. :haart:
Sovittiin, että mun pitää päästä systerin valmistujaisiin ensi kesänä.

Ihmiset heränneet vai menossa nukkumaan?

Sekä että, mä ainakin jatkan elokuvaa.....

Back
Ylös Bottom