Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin ite alkaa katsoon American Pie, osais vain päättää että mitä niistä :D

Olen syvästi pahoillani jos loukkasin herran tunteita. :( Voitko antaa enää anteeksi minulle.

Voin, kerkesin kyllä jo vähän viillellä itseäni...

Joku saatanan apina heittelee ilotulituksia meiän takapihalle:curs:

edit. lähenkin pihalle väijyy

edit.2 en ollutkaan ainoa joka oli "viemässä roskia"

On taas Subin "dokkarilla" kova taso. Kyllä ihmiset ovat sekaisin.

T-Byrd, kato niitä Marxin veljeksiä, koska sulla sellainenkin klassikko löytyy. Joka sunnuntai mummolassa naurettiin vaarin kanssa Harpolle. Parikymmentä vuotta siitäkin taitaa olla.

On taas Subin "dokkarilla" kova taso. Kyllä ihmiset ovat sekaisin.

T-Byrd, kato niitä Marxin veljeksiä, koska sulla sellainenkin klassikko löytyy. Joka sunnuntai mummolassa naurettiin vaarin kanssa Harpolle. Parikymmentä vuotta siitäkin taitaa olla.

Kato perhana, tollastakin muistat (tai oot lukenut ;) ) Nyt ei ole kyllä sellanen nostalgia-fiilis päällä. Harmi, koska aika monta niitä tällä hetkellä on tallessa. Kultaisia muistoja, eikös vaan Mahoney? :rolleyes:

Olen virallisesti vanhus. Kieltäydyin lähtemästä baariin, vaikka kaveri olis tarjonnu koko illan :wtf:

Back
Ylös Bottom