Kirjoittamattomat salisäännöt...

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, onko kukaan huomannut miten ärsyttävää voi olla, kun "erilainen" treenaaja tulee salille. Kysymyksessä voi olla joko aloittelija tai muuten vaan sellainen, joka ei ole ikinä sisäistänyt tätä "kunnioita muita treenaajia" ideologiaa.

Asioita jotka vituttaa mua ihan suureellisesti salilla on ainakin painojen jättäminen laitteisiin, painojen kasaaminen telineisiin ihan päin helvettiä (telineissä yleensä lukee: 5-10 kilon painot tähän, 15-20 kg tähän jne...) ja VOICE:n laittaminen ihan perkeleen lujalle siitä huolimatta, että on itse aiemmin tulleena laittanut vaik radio Rockin soimaan.

Tietääkö joku, onko jossain laadittu "kirjoittamattomien sääntöjen listasta" kirjoitettu versio. Esimerkiksi "pese joskus ne penteleen treenikamat, ne ihan oikeesti haisee saatanan pahalle!"

Ja asia mikä mua ei niinkään ärsytä, vaan kummastuttaa on se, että teinipojat tulee puntille samoissa H&M:n vaatteissa missä ne lähtee iskee pissiksiä perjantaina disee (farkut ja tsökötsökö t-paita)

No ainakin se et painot otetaan laitteesta pois sit ku on ite tehnyt, (miten täälläpäin kaikki tekeekin) sillä taas ei oo vitunkaan väliä mihin ne laittaa, kunhan on telineissä.

Toi kyllä vituttaa ku painoja jätetään tankoihin jne.. Minkä Orwell mainitsikin jo mitä kanssa ihmettelen, kun jotkut jätkät tulee reenaan justiinsa jossai vloppu vaatteissa salille :S

Ja asia mikä mua ei niinkään ärsytä, vaan kummastuttaa on se, että teinipojat tulee puntille samoissa H&M:n vaatteissa missä ne lähtee iskee pissiksiä perjantaina disee (farkut ja tsökötsökö t-paita)
Kato pumppi päälle ja baanalle, niin saannin mahdollisuus paranee 34,8% :D

Kato pumppi päälle ja baanalle, niin saannin mahdollisuus paranee 34,8%

itselläni se paranee jopa 36.4% mutta tosin oon huomannu että lompakon täyttäminen parantaa saantimahdollisuutta lähes 90%

Joopa. Olen kuullut, että nykyään jengi vetää yläasteen liikkatunneilla verkkarit farkkujen päälle, koska se on niin... no kai se on jotenkin kapinallista?
Wittu mä olen tullut vanhaksi. En mä enää vaan tajua...

Joopa. Olen kuullut, että nykyään jengi vetää yläasteen liikkatunneilla verkkarit farkkujen päälle, koska se on niin... no kai se on jotenkin kapinallista?
Wittu mä olen tullut vanhaksi. En mä enää vaan tajua...
Sitten meitä on kaksi. Siis tollaset reenaajat jotka käy salilla kerran kuussa että ne voi sanoo muijille treenavansa ovat vittumaisia.

Nii-ih. En kyl usko, että kenelläkään, joka käy puntilla naisten takia, riittää motivaatio mihinkään elinikäiseen punttaukseen.

Alussa ehkäpä, mutta kyl siihen pitää jäädä koukkuun muuten. Liittyiskö siihen kropan endorfiinin tuotantoon?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Nii-ih. En kyl usko, että kenelläkään, joka käy puntilla naisten takia, riittää motivaatio mihinkään elinikäiseen punttaukseen.

Alussa ehkäpä, mutta kyl siihen pitää jäädä koukkuun muuten. Liittyiskö siihen kropan endorfiinin tuotantoon?

Kyllä sen on pakko olla lisäänynyt p****n saanti.

Nii, tai siis sehän riippuu sitte siitäkin, et mihin päin on kallellaan. Voihan se olla sitte *ersee* takia.

eniten ärsyttää se kun painot laitetaan telineeseen miten sattuu (meillä salilla on semmoset joulukuusi telineet. eli pienet painot ylös ja isot alas) alat vaik ottaan 20kg painoja niin siinä on 15kg ja 10kg painoja välissä..siinä saat sitten purkaa telineen ja järjestellä painot reenin aikana uuestaan.. ja lähes aina sama homma.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom