Nhl 09

Viikonloppuna tuli hommattua kys. peli (PC) ja nyt kokosin oman huippujoukkueeni. Koostuu pelkästään venäläisistä, KHL:n ja NHL:n parhaimmisto samassa joukkueessa. 3000 $ jäi budjetista jäljelle. Pari tenttiä vielä pois alta ja sen jälkeen 4 viikon loma eli joulukuu koostuu hyvin pitkälti salista ja NHL:stä. Alan pelaamaan season-modea sitten ihan tosissani:thumbs:

Pelaatteko muuten näppäimistöllä vai ohjaimella? Näppis tuntuu hieman vieraalta meikäläiselle, kun on pleikkarilla tahkonut aiempia vuosikertoja. Jos jollakulla on suositella hyvää peliohjainta, niin antaa kuulua.

Livessä taas tullut hakattua, nyt alla 9 pelin voittoputki ja record 25-7. Ranking noilla peleillä 7199. Vedin tiukan tappionkin 3-2 rankinglistan 129:n kanssa.
Mike se on sun onni ettei pakkiskauppaa enää ole, sillä muuten oisit saanut kovaa kyytiä Dallasilta!
Oma veikkaus ois ollu 4-0 mulle ja Ribeirolle 2+2. :whip:

Keisari kävi taas vähän nostamassa rankingia, nyt 6344 recordilla 27-7. Toinen matsi jotain ruotsalaista vastaan, lähti pois 3-0 tilanteessa, toinen sitten hieman lagaten kotiin 2-0. Puolustus pitää.

Hardekin oli online, mutta ei kuitannut inviteä peliin, liekö saanut tarpeekseen viime kerrasta.

Ei oo kyllä tietokoneesta mediumillakaan mitään vastusta mun custom-joukkueelle. Season modea pelannut nyt 12 ottelua, kaikki voittoja ja paukutan keskimäärin reilu 12 maalia/ottelu. Lyhensin erän pituudeksi jo 10 min. kun ei jaksa.

Äsken lopetin 11 ottelun tappioputken kaveria ja broidia vastaan. :lol2: Mä en vaan osaa tehdä maaleja vaikka ottelua pyöritän Time on attackin ja laukausten perusteella.

Boxi ei lue änärin levyä

Piru vie, meikällä ei boxi enää lue änärin levyä :itku: mitään pahempia naarmuja ei ole, muutama pieni viiru jonka ehkä juuri ja juuri erottaa. Myös mitään likaa ei levyssä ole. Mistähän mahtais johtua? Oon koettanu pyyhkästä tuota levyä mutta ei auta. Onkohan mitään hyvää levyn puhdistusainetta tai jotain jota vois kokeilla? Muut pelit kyllä toimii ilman ongelmia.

Piru vie, meikällä ei boxi enää lue änärin levyä :itku: mitään pahempia naarmuja ei ole, muutama pieni viiru jonka ehkä juuri ja juuri erottaa. Myös mitään likaa ei levyssä ole. Mistähän mahtais johtua? Oon koettanu pyyhkästä tuota levyä mutta ei auta. Onkohan mitään hyvää levyn puhdistusainetta tai jotain jota vois kokeilla? Muut pelit kyllä toimii ilman ongelmia.
Joku tällainen systeemi korjailee naarmut levyn pinnasta hiomalla: http://www.amazon.com/Scotch-DVD-Disc-Cleaner-Repair/dp/B0002T54KU

Itsellä on gigantista ostettu hiontamasiina, levy on aivan hirveän näköinen sen jälkeen, mutta toimii kuin toimiikin varsin mainiosti.

Ootko koittanut asentaa kiintolevylle? Jos saisit sen verran kikkailtua levyn kanssa, että suostuisi asentamaan niin sitten sitä levyä ei tarttisi enää kuin käynnistyksen yhteydessä tapahtuvaan tarkistukseen.

Back
Ylös Bottom