Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko koittanut asentaa kiintolevylle? Jos saisit sen verran kikkailtua levyn kanssa, että suostuisi asentamaan niin sitten sitä levyä ei tarttisi enää kuin käynnistyksen yhteydessä tapahtuvaan tarkistukseen.

Joo, oon asentanu kiintolevylle mutta eipä auttanu sekään :( Kaverille jo sanoin että tuo oman änäri levyn ku tulee käymään, niin jos sen sitten asentais. Periaatteessa sillon pitäis toimia myös tuon mun oman levyn kanssa. Pitää kuitenkin vielä katella noita puhdistusaineita, mutta tuota hiomajuttuja kokeilen vasta sitten jos tuon toisen levyn asentamisesta ei apua ole. Kyllä osaa harmittaa :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Asentaminen auttaa hyvin todennäköisesti jos sen saa toiselta kiekolta tehtyä, levyä kun ei lueta enää pelaamisen aikana. Pelikelvoton levy ei tosiaan todennäköisesti suostu asentumaan, osassa bokseista tuo asema tuppaa olemaan todella herkkä virheille.

No niin. Tuli käytyä hesassa tuossa viikolla ja käytin levyä konsolinetin kaupassa. Työntekijä laitto levyn hiomakoneeseen ja hioi levyn. Eilen testailin levyä ja aluks kaikki toimi hyvin, mutta sitten kun pelasin yhen matsin Be a prossa, niin tuli taas se sama virheilmoitus että levy on likainen ja että puhdista se pehmeällä kankaalla jne. Konsolinetissä sanoivat että jos tuo hiominen ei auta, niin sitten tyhjentää boxin välimuistin niin pitäisi toimia. Vielä en oo kerinny tyhjentämään, mutta tuossa illemmalla kokeilen ja ilmoittelen toimiko.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Xboxin välimuisti tyhjennetty ja peli toimii taas :rock: ilmeisesti änäri on tällä hetkellä ainoita pelejä joissa tuollanen "ongelma" tulee.

Tässä vielä ohjeet niille joilla saattaa tulla sama virhe eteen: NHL 09 Xboxin levyongelman korjaus
Hah, uskomatonta. NHL 07 teki aivan samaa Xboxilla, miten voi olla että ongelma jatkuu jälleen uudessa versiossa :D

Miten Nhl 09:ssä pystyy pelaamaan perus runkosarja nhl-kautta+play-offeja?tyhmä kysymys mutta en löytäny pelistä semmosta valikkoo...

Miten Nhl 09:ssä pystyy pelaamaan perus runkosarja nhl-kautta+play-offeja?tyhmä kysymys mutta en löytäny pelistä semmosta valikkoo...

Varmaan tarkoitat sitä Dynasty modea? Itse pitää manageroida jengiä jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom