Ykköstä en kyykyssä koskaan koittanut, 240x2 olen tehnyt. Joten:paljonko sulla oli suurinpiirtein voimanostossa yht.tulos raw?jos lasket vaik parhaat salitulokset.
Kyykky 240
Pena 220
Veto 220
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ykköstä en kyykyssä koskaan koittanut, 240x2 olen tehnyt. Joten:paljonko sulla oli suurinpiirtein voimanostossa yht.tulos raw?jos lasket vaik parhaat salitulokset.
Anteeks että vastaan Miken puolesta, mutta olen ymmärtänyt että hän on aina ehdottomasti vastustanut varusteita, eikä kyllä aiheetta vastustakaan.(äijät ottaa penkissäkin yli 200kg hyötyjä paidasta)ois voinu yhistää edelliseen kysymykseen. mutta nostitko koskaan rautaa varusteilla? jos nostit niin millaisia rautoja silloin liikutit?![]()

Suomesta ei löydy oikein mieleisiä kuvaajia. En osaa lajitella paremmuusjärjestykseen.Voip olla että on jo kysytty, mutta kuka on Suomen ykköskuvaaja sinun mielestäsi ? Miksi ?
En nostellut.ois voinu yhistää edelliseen kysymykseen. mutta nostitko koskaan rautaa varusteilla? jos nostit niin millaisia rautoja silloin liikutit?![]()
En tajua.tajuatko mike sen kuvan mitä tarkoitan? oot siinä tosi nuori kolli.