Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jossain välissä tätä ketjua jo marisinkin että aivan turhanpäiväistä vertailla palkkoja kun osa ilmoittaa palkkansa kaikkine vuorolisineen ja ylityökorvauksineen. Peruspalkka 37.5 tunnin työviikoilla olisi ainoa vertailukelpoinen palkka.
Jossain välissä tätä ketjua jo marisinkin että aivan turhanpäiväistä vertailla palkkoja kun osa ilmoittaa palkkansa kaikkine vuorolisineen ja ylityökorvauksineen. Peruspalkka 37.5 tunnin työviikoilla olisi ainoa vertailukelpoinen palkka.
Eiku vuositulot ilman ylitöitä. Se on ainoa todenmukainen tapa vertailuun. Jos taas halutaan vaan tietää, mitä toinen tienaa(oli se sit ylitöillä vai millä), sit ilmotetaan koko vuoden tulot.
Edelleen: onko suoraan vertailukelpoisia 37,5- ja 40-viikkotuntilaisten vuositulot?
Enpäs miettinyt tarpeeksi pitkälleEdelleen: onko suoraan vertailukelpoisia 37,5- ja 40-viikkotuntilaisten vuositulot?
On. 37,5-viikkotuntiset ei saa pekkasia.
Edelleen: onko suoraan vertailukelpoisia 37,5- ja 40-viikkotuntilaisten vuositulot?
Sama. Siks tuota ihmettelinkin....
On. 37,5-viikkotuntiset ei saa pekkasia.
Njet.Ja tekee yövuorojakin, sekä viikonloppuja?
Njet.
Älä?No selittänee vähän eroja?
No selittänee vähän eroja? Mä tossa aikasemmin sanoin, että kolmivuorotyötä tekevät tienaa hyvinkin tollaset 2500 kuukaudessa.
Et tainnu ihan ajatuksella lukea mun ja rankkurin viestejä![]()
Onko täällä ketään joka työskentelee konsultointifirmassa (Boston Consoulting Group tai jossain muussa vastaavassa) tai investointipankissa?
Kiinnostaisi tietää minkälaista palkkaa saatte, koska itse opiskelen tällä hetkellä teknillistä fysiikkaa ja matematiikka TKK:lla ja aikomuksena on lukea systemianalyysiä pääaineena (sovellettua matematiikkaa) ja taloustieteitä sivuaineena. Ja nämä konsultointihommat/investointipankkihommat vastaisivat parhaiten saamaani koulutusta.