Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt ottaa aivoon valmistumisen pitkittyminen... gradu valmis, mut yksi vaikea kirjapaketti esseineen ei mennyt läpi ja koko homma pitää aloittaa alusta... ei vaan yhtään huvita.

Aattelin että mulla menee noin 30min ku vaihan kallistuksen vakaajan autoon. Jumalauta ähräsin varmaan 4 tuntia ja nyt illan päätteeks se on vasta irti :curs:

Meinaatko että tuo on hyväkin kaveri jos pitää sun menestymistä jonkinlaisena henkilökohtaisena takaiskuna? Itse unohtaisin moisen

On se ihan hyvä ja kiva kaveri. En mä sitä ihan unohtamaan ala, mutta tiedänpähän tulevaisuudessa varautua idioottimaisuuteen.

Ei vittu täällä Suomessa on paskat palvelimet. Kaikki muut sivut on tässä klo 21 aikaan ihan tukossa paitsi Pakkis. Pitäiskö mun maksaa jotain 50e/kk jostain superhyper 10M netistä sen takia, etten pysty kuitenkaan lataamaan kuin 5kt/s, koska kaikki sivut on ihan vitun jumissa? Nettiautonkin latautumista saat odotella päiväkausia ja jossain vaiheessa odotusta tekis mieli heittää toi näyttö tohon ikkunan taakse nurmikolle.

Toisekseen vituttaa se, että pitää käyttää tätä yhtä ja samaa paskaa konetta siskon ja porukoiden kans. Oman läppärinkin vois ostaa, mutta onneks toi autokoulu vei kaikki omat ja varastetut rahat. Loppusaldoks jäi autokoulusta kaikkine kuluineen 1700e + jäljelläoleva 250-300e 2.vaihe. Koita tässä sit samaan aikaan tienata rahaa, käydä koulussa ja lukea kirjotuksiin. Sitten kukaan edellämainituista instansseista/firmoista ei tajua, että ihmisellä voi olla muutakin elämää kuin juuri sen laitoksen miellyttäminen.

Mentiin kaverin kanssa tossa joku aika sitte salille ja sitte siinä pukukopissa oltiin vaihtamassa treeni kuteita päälle, kunnes paikalle saapui joukko 14-15 vuotiaita poikia.(en väitä että olisin itse vanha karju ;) ) Katteltiin siinä kaverin kanssa että mitä helvettiä ne tekee ku kaikki niistä meni vessaan... no kaikki meni kattomaan kun yksi niistä meni juomaan jotain palautusjuomaa. eipä siinä mitään huvittavaa ,mutta tarina jatkuu:
no myöhemmin olin tekemässä sitten mavea ja porukka tulee penkin luo ja iskee saman tien 40kg tankoon ja yrittävät sitten siinä räpellellä vuoron perään sitä 60kg settiä ylös, (huonolla menestyksellä) kunnes kyseinen henkilö joka vetäs protskut pukkarissa meni penkille, alkoi nostamaan, ja vieressä kaveri sanoi "sulla on ihan punanen naama!!:eek:" johon toinen vastasi tietäväisenä "se johtuu proteiineista" :D:D

itseäni ainekin huvitti tämä kyseinen tilanne :hyper:

Mentiin kaverin kanssa tossa joku aika sitte salille ja sitte siinä pukukopissa oltiin vaihtamassa treeni kuteita päälle, kunnes paikalle saapui joukko 14-15 vuotiaita poikia.(en väitä että olisin itse vanha karju ;) ) Katteltiin siinä kaverin kanssa että mitä helvettiä ne tekee ku kaikki niistä meni vessaan... no kaikki meni kattomaan kun yksi niistä meni juomaan jotain palautusjuomaa. eipä siinä mitään huvittavaa ,mutta tarina jatkuu:
no myöhemmin olin tekemässä sitten mavea ja porukka tulee penkin luo ja iskee saman tien 40kg tankoon ja yrittävät sitten siinä räpellellä vuoron perään sitä 60kg settiä ylös, (huonolla menestyksellä) kunnes kyseinen henkilö joka vetäs protskut pukkarissa meni penkille, alkoi nostamaan, ja vieressä kaveri sanoi "sulla on ihan punanen naama!!:eek:" johon toinen vastasi tietäväisenä "se johtuu proteiineista" :D:D

itseäni ainekin huvitti tämä kyseinen tilanne :hyper:

Proteiini poika :rock:

Yleisen kustannustason nousun vuoksi, on yhtiön hallitus päättänyt korottaa vuokraanne...........

Kai se on vaan totuttava siihen, että jonkun verran nousee vuosittain. Tuntuu vaan että nyt kahden vuoden sisään korotukset on ollu ihan kohtuuttomia. No ainahan sitä voi tietysti lähteä lätkimään tai käydä pankkisedän juttusilla ja ostaa jonkun ylihintasen lautakasan.

ihan VITUN kipee kurkku saatanan saatana VITTU!:curs: ei pysty mitää niellä siis ei helvetti. kaveri sano ku kerroin kurkkukipuni yksityiskohdista et vaikuttas mononukleoosilta >.>:itku:. pitäähä se sen harvan kerran ku pinpii saa ni saada jotai mukanaki. noh on kai tää ny parempi ku hiv.

Jengi ei kyl oikee tajuu koskaa mikä proteiini on.. Kerranki yks kysy mult:

"Toimiiks se protsku sillee et huomaat jo seuraaval kerral ku treenaat et oot vahvempi"

Sit viel:

"Eks se oo sillee et jos oot vetäny protskuu nii sitku lopetat treenaamisen nii sun lihakset ei säily yht hyvi ku semmone joka ei oo vetäny protskuu"

Eli jengi luulee et palkkari= horkka

Joskus alkaa vituttaa ku jengi ei millää tajuu ja aina pitää selittää mikä se proteiini oikeesti on.

Ihanaa ku sai vähä avautua :D

Tässä taannoin pukuhuoneessa kuultua. Noin 14-vuotiaat pojat suunnitelevät tulevaa treeniä.

Poika 1: "Vitsi, ku jäi viimeks väliin vatsat."
Poika 2: "No eihän ne oo pakollisii."
Poika 1: "Eiku eikös sivuvatsat oo niitä, mitä ei oo pakko tehä?"
Poika 2: "Eiku eikös se ollu niin, että vatsoja ei tartte tehä ollenkaan?"
Poika 1: "Joo, niin sen oli pakko olla."

Olisi pitänyt kysyä, että kuka sen sanoo, mitä pitää tehdä ja mitä ei.

Menin hakemaan autoa korjaamolta töitten jälkeen mutta se jäikin sinne kun oli suunnilleen hajonnut käsiin. Liukastelin sitten tuolla homoloskassa kotiin ja siellä odotti kirje amk:sta enkä tietenkään päässyt. Rahat menee kaikki kun pitää autoa rempata ja maksaa vuokra ens viikolla ja lauantaina pitää varmaan mennä töihin :wall:

:david:

Kyllä suomalainen avuliaisuus on terveisiä perseestä.[/QUOTE]

Tuo on tullut useasti huomattua.. viimeksi 3viikkoa sitten, kun ajoin ojaan. N. reilu 40 autoa ajoi ohi, jopa yksi pysähtyi auttamaan. Ollaan me suomalaiset per**leen avuliasta porukkaa :( Jos joku aukoo päätänsä, niin itse avitan aina jos satun johonkin tilanteeseen, jossa tarvitsee apua.

Hulkki on leikannut hiukset.

e.
Ei vittu meni ajatuksissa tähän vaikka nimenomaan piti mennä iloisiin asioihin :D

Back
Ylös Bottom