Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuskin sä mikään paska tyyppi oot. Ehkä vähän sinisilmäinen saatat olla, en tiedä :D

Niin se vaan menee, toisille vastataan ja toisille sitte vähän myöhemmin tai ei ollenkaan.

Laita aiheeseen liittyen toinen viesti tai soita.
Jos ei vastausta kuulu niin et liikuta evääskään mihkään suuntaan sen asian tiimoilta. Yksinkertaista.

Tossahan toi tulikin jo. Ite olen kyllä todella huono puhelimeen vastaaja jos olen kotona kun se kännykkä on aina äänettömällä jossakin.

Tossahan toi tulikin jo. Ite olen kyllä todella huono puhelimeen vastaaja jos olen kotona kun se kännykkä on aina äänettömällä jossakin.
tästä voitaskin siirtyä sulavasti seuraavaan vitutuksen aiheeseen... :D

luulisi että siihen rakkineeseen ei olisi niin kovin vaikea niitä ääniä laittaa päälle :thumbs:

Mikä siinä on, että ihmiset eivät huolehdi hygieniastaan? Punttiksella käy pääsääntöisesti vain nuoria ihmisiä, joten luulisi että tällaisista asioista huolehdittaisiin. Mutta silloin tällöin kohdalle osuu tapaus joka haisee kuin likainen pyyhkimätön persreikä, joka on tulehtunut ja märkii. Voi sitä herkullista lehahdusta joka kulkee sierainten kautta selkäytimen jatkeeseen, kun tällainen tapaus kävelee ohitse.

Huutonaurua :D, toi oli kyllä niin hauskasti ja aika osuvasti kuvailtu. No nyt minäkin tiedän mistä se haju on peräisin. Näitä haisunäätiä osuu välillä tuoksuetäisyydelle, phyi.

Burgerparadise: Meinaatko, että se rikkain osa väestöstä vaikuttaa niin paljon kulutukseen, että sen säästöjen kuluttamisella lama vältettäisiin tai lievennettäisiin reilusti? Btw: en kyllä sanoisi kahden vuoden amiksen käyntiä opiskeluksi. Olisit sinä silti voinut vaikka yliopistoon mennä lukemaan omaa alaasi. Mutta ymmärrän kyllä, että koulut ei maistu. En tykkää niin kauheasti itsekkään, työssäkäyminen on kivempaa. Mutta opiskelen silti, jotta saisin jonkun hieman paremman työpaikan, mitä perus toisen asteen koulutuksen jälkeen saa.

Tuhlaat siis monta vuotta elämästäsi että saisit hiukan paremman työpaikan. Ja hiukan parempihan tarkoittaa siis kivaa titteliä ja muutaman sadan euron korotusta palkkaan? :D

Ei vaiskaan, leikki leikkinä. Mutta turha taas yleistää, tunnen paljon 2. koulutusasteen ihmisiä jotka lyövät mynttiä oikein kivasti hommillaan. Mutta on Weakin jutuissa pointtiakin. Ihan liikaa on tässä maassa alkoholisoituneita duunareita jotka vain valittavat elämän paskuutta ja syyttelevät toisia sen sijaan että itse yrittäisivät ottaa itseään niskasta kiinni.

Mutta kaikesta huolimatta aion silti ylpeänä pyrkiä pian poliisikouluun. :kippis1:

Olin ihan 100-varma, että tänne on tehty jo latu, lunta kun oli säilötty purun alle viime vuodesta melkosen paljon. Kävin oikein fillarilla varmistamassa ladun kuntoa, niin vittu siellähän ne lumet oli purukasan alla :curs: Ja ladullakin oli jo reilu 5cm lunta, pakkasta tiedossa varmaan viikoks eteenpäin. Säilövät varmaan seuraavaan talveen ne lumet prkl :curs:
Ja surkeessa naapurikaupungissakin on ollu latu jo ties miten kauan, saatanan saatana.

tästä voitaskin siirtyä sulavasti seuraavaan vitutuksen aiheeseen... :D

luulisi että siihen rakkineeseen ei olisi niin kovin vaikea niitä ääniä laittaa päälle :thumbs:

Ei sitä ikinä muista:D

Kaikki tuntuu olevan enemmän tai vähemmän perseestä ja mistään ei jaksa innostua. Joku helvetinperkeleen kaamosmasennusko tässä on alkamassa?
:curs:

Kaikki tuntuu olevan enemmän tai vähemmän perseestä ja mistään ei jaksa innostua. Joku helvetinperkeleen kaamosmasennusko tässä on alkamassa?
:curs:
Itse kullakin alkaa tässä vitutuksen multihuipentuma olemaan käsillä. Jotenkin vain tuntuu, että kaikki vain vituttaa vitusti, ja jos jotain mukavaa tapahtuu, niin sekin alkaa kohta vituttamaan.

Nyt vituttavia asioita listan muodossa:
-koeviikko
-koulu
-ylimääräinen stressi koulun loppumisesta ja kirjotusten lähestymisestä
-intti
-työt
-kirjotuksiin lukemisen ennakkovitutus

Asiat on helvetin hyvin, kun näistä selviää, tai sitten saan hankittua vielä samanlaisen listan vitutuksenaiheita uusista sfääreistä.

Tämä keli, välillä sataa vettä tai räntää ja sitten pakastaa. Kaikki ajoneuvot ihan jääässä, auton ovien tiivisteet/lukot ihan jäässä, pyörän vaijerit ym jäässä, mönkijä jäässä... Kaikki vehkeet kävin lukkosulan/lukkoöljyjen kanssa läpi viimeisien sadekelien jälkeen. Kaiken lisäksi flunssan jälkioireet päällä, yritin käydä salilla niin "happi täysin hukassa". Perkele.

Laskut, vittu saatana.
Ei jaksais maksella noita, vituttaa nettipankkiin näpyttely. Sitten tulee huomautuslaskua jne.
Nytkin on ~6k noita laskuja ja pitäis alkaa näppäillä pankkiin saatana. Sitten kun kaikki raha on lähestulkoon käteisenä niin vituttaa siirrellä noit edestaas.

Laitanpa tänne jotain.. Joskus muutama vuosi taaksepäin erään tutun kanssa oltiin salilla, ja tämän treeni oli kyllä omasta mielestäni huvittava. Molempiin käsiin pienet käsipainot, ja seisaaltaan toisella kädellä hauiskääntö jonka jälkeen toisella kädellä vipari sivulle, ja sama toistui. Liikkeitä ei vaihdettu toisinpäin, vaan koko ajan treenattiin oikealla pelkkää haukkaria ja vasemmalla nostettiin viparia. Kysyin että miksi, no kuulemma siksi että hänen tarvitsee omaa lajiansa varten vahvistaa juuri oikeaa hauista ja vasenta olkapäätä (mutta ei siis ollenkaan oikeaa olkaa eikä vasenta hauista). Laji oli miekkailu.

Mä vittu läksin kesken illan pois, ni kämppikset (ei kumpikaa mitää vitun miesmalleja) tul kahen muijan kans tunti sen jälkee himaa. Saatana, mä saan ainaki viis vuotta painaa täysillä duunia, jotta jonku sais himaa) Kerran koskaa oon baarista himaa naisen saanu jopa. 381 kertaa oon naista yrittäny.

(=kaikki loput irtosuhteet oon kyl menny tytön luokse yöksi)

Mut silti, siis VITTU, mä henkilökohtasesti oon eläessäni pokannu keskimäärin melkein 38 eri muijaa että oon saanu, ni nää saa tunnissa, MOLEMMAT. Ei vo niiku enempää enää vittu vituttaa.. Vihaan NIIN paljo naisia. Naiset on vittu sellasii mulkkuja 90% et joutais kyl saatana.. en sanokkaa;)

Siis 381 kertaa oon käyny yrittääs.. EI oo todellista, nää ei tee mitää asian etee ja raahaa kissaa kotii, minkä kerkee. Toinen muija viel varmaa paremman näkönen ku kukaa koskaa saatana.

e: en koskaa oo itte puolikskaa nii hyvältä saanu. Vituttaa NIIN vitusti, et tekis miel kyl vetästä ittesä jojoon. Ja toiseksee, mun pelisaldo, vajaata 38 eri muijaa/onnistuminen on maailman paskin. VITTU. alkaa nii täydellinen elämänmuutos, että iha varmaan saan vittu vähintää kerran kuussa jos vaa eri naisia haluun. Nyt pitää oikeest ottaa itseää NII niskasta kiinni.. En oo minkää arvonen mies.

juu nyt mäkin voin kertoa muutaman jutun. eräs n.60v. pappa vetää semmosia treeni liikkeitä et ei ole ennen nähty. esim. menee roikkumaan leuanveto tankoon ja alkaa pyöriä siinä ympäri ku käärme roikkuis suustaan josain, on muuten vaarallista mennä liian lähelle tulee muuten jalasta päähän. tosta päästääkin toiseen tapaukseen samasta papasta. aina kun se tekee vatsoja siinä vehkeessä missä on se kallistuva lauta ja nostellaan jalkoja ylös (kai sillä joku nimikin on). niin joka kerta sen kengät lentää kaaressa kun se vetää semmosta vauhtia et pienempiä hirvittää. olen todistanut ainakin kerran kun kenkä lensi hienossa kaaressa yhtä 40v. mammaa takaraivoon, ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta kun osuu johonkin. jaa eräs juttu tuli viel mieleen eräästä 15v. sankarista. tuli salille kaverinsa kanssa kovaan ääneen jutellen et kun toinen käsi on heikompi ku toinen ni pitäis treenata sitä enemmän kuin toista. no pojat meni tekemään penkkiä, siinä toisen sarjan kohdalla jätkä sai älyn väläysen ja sanos kaverilleen et laitetaan toiselle puolelle 10kg enemmän tankoon ni saa toinen käsi enemmän treeniä. kattelin sinä vaiheessa et ei kai se nyt tosissaan ole. no sen ne nyt kuitenkin teki. meinasin siinä vaiheessa juosta hakemaan jo kameraa valmiiksi ku arvasin miten se päättyy. no jätkä nosti tangon ylös ja saman tien kauhia ryminä ku tanko vippas toiselle puolelle. siinä jätkä keräili itteään tangon alta pois kiroillen et miten se nyt tollai meni. siinä vaiheessa siirryin takavasemmalle nauramaan. juu olis sitä voinut neuvoa et ei varmaan kannata sitä tehdä mut tarvitsin tylsään päivään piristystä.

Kylläpä vituttaa: tehtävänäni on nykyään toimia sihteerinä viikkopaliksessa, johon osallistuu ihmisiä ympäri palloa ja tietysti keskustelu käydään englanniksi. Olen pyytänyt, että selvästi sanotaan, mitä laitetaan ylös, mistä tulee actionpointti kenellekin jne...

Jooo, taas tuli pöytäkirja takaisin ja maininta, että projektipäällikkö oli joutunut sitä korjailemaan.. No totta helevetissä joutuu, kun suurimman osan puhe on sellasta intian/saksanenglanti-mongerrusta ettei siitä saa erkkikään selvää ja saa kirjoitella melkein koko paliksen ylös, että jotain matskua saa talteen...ja kun enkkua ei ole aiemmin joutunut kauheasti käyttämään, niin sekin vaikuttaa asiaan....

Plääh, mä lähden kohta mäkkäriin myymään hampurilaisia...:curs:

Rahkapurkki hajosi reppuun. Vituttaa kun meni osa Ehrmannista hukkaan.

Haha, repesin :D ois kelannut että vituttaa kun reppu on rahkassa, mutta kun pakkotoistolla ollaan niin ;)

Back
Ylös Bottom