Peruttu, hankkikaa se delete-namiska VUPeille myös, pliis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkkia ei paljon ole näkynyt, joten täytyy arvailla itse. Ainakin vatsalihakset näyttäisivät vahvasti![]()
Kenen kroppaa tuossa kuvassa on käytetty pohjana?
Heh, mun tapauksessa näköjään suunilleenNo kyllähän sitä nyt pitää pientä pelisilmää flirtille olla. Palleistako pitäisi tarttua, että menisi jakeluun?![]()

Tää olikin hyvä, täytyy pitääkin mielessä :DJos sitä nyt haluaa saman henkisesti vastata kysymykseen, niin avaa takkia ja myydä neitoa lämmittelemään kanssasi takin sisälle.
avaa takkia ja myydä neitoa lämmittelemään kanssasi takin sisälle.
Kysymys nyt kuuluukin: Olisiko ehkäpä kenties mahdollista, että tämä kyseinen neito olisi halunnut mun luovuttavan oman takkini hänelle lämmikkeeksi?
Ihan niikuin hypoteettisesti?
Arvasin että joku tarttuisi tuohon typoon, itse en kehdannut ;)Kuka haluaisi ostaa neitoa takin sisälle lämmittelemään MRSA:n kanssa?
Okei, oli huonosti ilmaistu, tajusin pointinTahdot siis tietää olisiko ehkä mahdollista, että neito halusi sinun luovuttavan takkisi hänelle lämmikkeeksi hypoteettisesti. Tähän on mahdotonta vastata niin kauan, kuin ei tiedetä millaista "ihan hypoteettisesti luovuttaminen" on. Ehkä neito halusi sinun pikemminkin luovuttavan takin avuliaasti tai ritarillisesti. Ken tietää.
Pitäisi aina tajuta tarkistaa omat viestit kolmeen kertaan ennen lähettämistä, kun huomaa Raskolnikovin olevan onlinessa.;)Kuka haluaisi ostaa neitoa takin sisälle lämmittelemään MRSA:n kanssa?
![]()
Kenen kroppaa tuossa kuvassa on käytetty pohjana?
Esim. Tampereella vesi maksaa 0,99€/m3 ja jätevesi 1,44€/m3. Kaikesta menee jätevesimaksu, mitä hanasta päästät. Päästit sen sitten nurtsille, suuhusi, naapurin päälle tai viemäriin.
Et ole oikeutettu valittamaan niin kauan kuin mamma+pappahalvan betalar.:whip:Miten saisin äitin + isäpuolen tajuamaan ruokapuolen merkityksen tässä hommassa? Ne ei kuuntele, koska tietävät kaikesta kaiken. Kaikki mitä niille yritän tästä sanoa, menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nyt tarvittais vinkkejä, oisko parempi vaan olla hiljaa, ostaa omat safkat ja olla kuuntelematta niiden vittuilua?
Miten saisin äitin + isäpuolen tajuamaan ruokapuolen merkityksen tässä hommassa? Ne ei kuuntele, koska tietävät kaikesta kaiken. Kaikki mitä niille yritän tästä sanoa, menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nyt tarvittais vinkkejä, oisko parempi vaan olla hiljaa, ostaa omat safkat ja olla kuuntelematta niiden vittuilua?
Joo, näin teen.Muistan kyllä vaikka siitä kauan onkin, ei se tuossa iässä juuri kannata perustella. Eivät ne usko. Osta vaan hiljaa omia rahkoja, raejuustoja, tonnikaloja yms. ja syö omaan tahtiin.