Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein n.3 vuotta sitten punttiani vielä erään koulun tiloissa, jossa oli vapaita vuoroja. No tällöin puntilla kävi vielä 3 n. 25-vuotiasta perusjätkää, jotka näköjään olivat yhdessä päättäneet aloittaa punttaamisen. No kaverukset painoivat salilla varmaan 5 kertaa viikossa, koska tuntui, että aina kun olin siellä niin olivat hekin. Näiden jätkien punttitreeniin kuuluivat 2 "amispuntin" kulmakiveä eli penkki ja haukkari. Kaverit väänsivät naamat punaisina ja joka treenin jälkeen palautujuomaksi ainakin 5 dl proteiinijauhetta :wtf:
Palailin salille vähän aikaa sitten ja samat äijät vielä siellä. Ainoana erotuksena, että kaikilla kaameat haukkarit ja yläkroppa, "appelsiinit kainalossa", ruipelo selkä ja tikkujalat.:D
Nauratti älyttömästi kun näin nuo samat jampat jälleen uudestaan:lol2:
omilla kulmilla on hyvännäkösiä misuja, mut ite oon niin paskahousu et en uskalla mennä iskeen
Miulla on samanlaiset vanhemmat.Juu, mäkin sain pitää faijalle tunnin mittasen saarnan ennen ku se lämpeni mun "mömmöjen" ostolle. Koulussakin joskus ku oon prodejuoman kiskassu niin on tullut jotain heittoja tyyliin: "Käytä vaan tota, mut oks se sit sen arvosta ku saat sydärin nelikymppisenä ja kassis pienenee?"
!Jos on poika, niin otat mukaan ja opetat pimppijutut heti kättelyssä?se että emännällä on sata ja yksi pikku "vitun" joulujuhlaa. voisi se nyt edes yhdet jättää väliin perkeles. mut ku ei. vittu ku ei olis lapsia ni lähtisin heti tissi baariin!
Osanottoni, aika legendaarinen :DPähkinät on, leffa on, limsa on. mahtava ilta löhöilyn merkeissä.
ringring!!!
-Ootko töihin tulossa
-En, kun vaihettiin kaverin kanssa vuoroja
-Niin, se on vasta kuun viimonen la joka on vaihettu
-voi vittu, tuun kohta.
Hyvästi:curs:
Sun muuta yhtä inhottavaa. Sairas äijä. Muilla kokemuksia "homopapasta"?:D