Disturbed valtaa jäähallin marraskuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
voi terve...vieläki iha täpinöissäni tärisen täällä :D korkeat oli odotukset mut silti yllätyin..! voi elämääää

edit:Samuski mä muute olin C3 katsomos :D

No perkele, johan oli kekkerit!!
Shinedownille täydet :5: Aivan perkeleen hieno show ja sai hienosti jengin mukaan.
Disturbed aluksi takerteli mutta sitten kun äijät pääsi vauhtiin niin voi perkele kun vetivätkin hienosti! Kaikki parhaan biisit tuli soitettua ja aivan loistava setti! Jäi vaan harmittamaan, ettei tullut Holy Diveria mutta muuten kyllä hieno show!

Ei niin kova livenä kuin odotin. Tosin vitun kova setti silti. Vähän jäistä porukkaa oli kentällä, ei tarvi tulla kuuntelee jos ei musa maistu.

okei perun kaikki puheeni että disturbed ei olisin mikääm erikoinen live esiintyjä :rock: varmasti paras keikka ikinä vaikka olinkin ihan selvinpäin :D melkein eturivissä oltiin :rock: shinedown oli myös kova , varsinkin höpöttämään

Vähän pettymys oli keikka. Odotin näköjään liikoja :( . Lämppäri oli aivan paska. Melkein lähdettiin menee hallista, kun se aloitti. Onneksi jäätiin, kyllä Disturbedi toimi silti, vaikka vähän enemmän odotin :) . Kentälläkin oli ihan mukava seisoskella, kun jäi sinne ihan taakse.

Ei niin kova livenä kuin odotin. Tosin vitun kova setti silti. Vähän jäistä porukkaa oli kentällä, ei tarvi tulla kuuntelee jos ei musa maistu.

Siis millä tavalla jäistä? Olin itse kentällä ja hyvin näytti porukka mellestävän edessä. Itse toisin "jäädyin" ihan takarivissä. Välillä tosin tunnustan nostaneeni nyrkkiä kohti taivasta :D

Oma rokkipoliisiarvioni keikasta:

Kiteytettynä: Ihan ok.

Hyvää: Yleisö oli aika tosi hyvin messissä melkein koko keikan ajan. Keskivaiheilla oli pieni suvantovaihe, mutta muuten oli kohtuu kova meno jopa istumakatsomoissa. Lopussa tosi kova. Bändi soitti ihan tiukasti.

Huonoa: No, laulaja ei oikein taipunut noiden uusien biisien melodisempiin osuuksiin. Välillä kuulosti aika kauhealta. Vanhat biisit meni paljon paremmin. Lisäksi laulu oli ihan alku minuutit törkeen hiljasella, mutta loppukeikan se olikin sitten melkein turhan kovalla.

Ei hirveesti mitään ohesshouta, ehkä jotain olisi voinnut olla, taas toisaalta, eipä tällä niin väliä kun hyvin vetivät.

Hetkittäin olisi ehkä keikkakitaristi voinnut olla ihan bra.

Kiinnittikö kukaan mitään huomiota, vai tuntuiko musta vaan siltä, että bändi tuntui nauttivan enemmän vanhojen hittien soittamisesta, tai ainakin vetivät kovemmalla asenteella vanhat hitit? Enemmän riehumista yms.

e: hape missä päin? :p

rivi 5 paikka 76 :D

juu pakko myöntää kyl et pari biisiä ei toiminu livenä niin hyvin mitä albumilla mut tykkäsin silti ja paaaljon:rock: missään vaiheessa ei malttanu istua alas :D

No perkele, johan oli kekkerit!!
Shinedownille täydet :5: Aivan perkeleen hieno show ja sai hienosti jengin mukaan.
Disturbed aluksi takerteli mutta sitten kun äijät pääsi vauhtiin niin voi perkele kun vetivätkin hienosti! Kaikki parhaan biisit tuli soitettua ja aivan loistava setti!
Täysin samaa mieltä. Oli todella hyvät bileet. Molemmat bändit veti kovalla asenteella. :rock:

Nyt kun on päivän keikkaa makustellut, niin eipä siinä sinänsä mitään vikaa ollut: bändi jyräsi ja laulukin kulki välillä melkein kiitettävästi, mitä nyt välillä ne helvetin yskähtelyt ja kakomiset ärsytti.

Moitteet osoitan bändin biisimateriaalille, joka on enimmäkseen pirun laihaa puuroa. Kappaleissa on semiräyhäkkä alku ja yleensä ihan mukavan melodinen kertsi, mutta kun tarvis saavuttaa ultimaalinen kliimaksi ja kymmenentuhannen ihmisen kokoinen singalong orgia, niin siinä ei onnistuta. Ainoa kappale missä yleisön mylvintä pystyi jossain määrin aistimaan oli Land of Confusion, joka ei ole edes bändin oma.

Siis millä tavalla jäistä? Olin itse kentällä ja hyvin näytti porukka mellestävän edessä. Itse toisin "jäädyin" ihan takarivissä. Välillä tosin tunnustan nostaneeni nyrkkiä kohti taivasta :D
No ei siellä ollu sitä fiilistä mitä rock-konserteissa yleensä on, vissiin 4 ihmistä siitä mun edestä seisoskeli tumput suorina ja häipyivät siitä sitten takavasemmalle kun ei keikka paljoo napannu..

Kuvasin muute kännyllä Disturbedia ja voisin uppia lähiaikoina vaikka Yuutuupiin, kyllä noista pätkistä kuulee kyllä kuurokin, kuinka käsittämättömän kauhean ylävireisesti laulaja veti jossain kohdissa.

Ihan mukavasti sai rahoille vastinetta. Shinedownia olisin kuunnellut enemmänkin, tosin olis tullu aika pitkä ilta, kun ne välispiikit kesti niin helvetin kauan. :D Disturbed oli parempi mitä odotin. Olut oli hyvää ja bändipaidat komeita.

terv. seisoskelija kentällä.

No nyt ku on tullu kotiuduttua Hesasta takasi Keski-Suomeen ja yrittää selvitä keikasta ja sen jälkeisistä olotiloista hengissä ni pitää lohkasta arvio itse keikasta.
Ite odotin Shinedownin keikkaa melkein jopa enemmän ku itse Disturbedia. Onneksi Distrubed täytti sitten odotukset ettei jääny paskan maku suuhun. Ei sillä etteikö Shinedown olisi vetänyt ihan hyvää keikkaa jne, mutta eniten vitutti se laulajan tyyli laulaa siihen mikkiin. Biiseissä laulunsanoista kuuli vain ensimmäisen sanan ja sen jälkeen puuroutu laulu aivan totaallisesti. Tämä johtui siitä, että laulaja veti sen mikin aina suun edestä kauemmaksi.. tämä häiritsi muuten ihan hyvää bändin meininkiä.

Disturbed sitten rokkasi ihan kunnolla. Vaikken valtava fani olekaan niin kyllä sitä tuli nyrkki pystyssä ja olkapää puutuneena huidottua istumakatsomossakin. Vähän kuitenkin Disturbedin laulajasta paistoi laiskuus, tai siltä se ainakin näytti. Jätkä vaan "tepasteli" menemään ympäri lavaa eikä ollu kunnon aggrea toiminnassa. Mutta tosiaan laulaminen oli niin helpon oloista, että se saattoi vaan näyttää ja tuntua että oli jo kiertueväsymystä ja pientä laiskuutta ilmassa. Ja ei se rumpalin rumpusoolokaan kyllä ollu mistään kotosin.. Sillä nyt ehkä olikin tarkoitus antaa vaan laulajalle vähän lepohetkeä ennen viimeistä rypistystä. Kokonaisuudessaan Disturbed oli kuitenkin aivan tautisen kova ja yllätyin jopa positiivisesti.

Back
Ylös Bottom