Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Kentälläkin oli ihan mukava seisoskella, kun jäi sinne ihan taakse.Ei niin kova livenä kuin odotin. Tosin vitun kova setti silti. Vähän jäistä porukkaa oli kentällä, ei tarvi tulla kuuntelee jos ei musa maistu.
e: hape missä päin? :p
missään vaiheessa ei malttanu istua alas :DPrayer?
Täysin samaa mieltä. Oli todella hyvät bileet. Molemmat bändit veti kovalla asenteella.No perkele, johan oli kekkerit!!
Shinedownille täydet :5: Aivan perkeleen hieno show ja sai hienosti jengin mukaan.
Disturbed aluksi takerteli mutta sitten kun äijät pääsi vauhtiin niin voi perkele kun vetivätkin hienosti! Kaikki parhaan biisit tuli soitettua ja aivan loistava setti!

No ei siellä ollu sitä fiilistä mitä rock-konserteissa yleensä on, vissiin 4 ihmistä siitä mun edestä seisoskeli tumput suorina ja häipyivät siitä sitten takavasemmalle kun ei keikka paljoo napannu..Siis millä tavalla jäistä? Olin itse kentällä ja hyvin näytti porukka mellestävän edessä. Itse toisin "jäädyin" ihan takarivissä. Välillä tosin tunnustan nostaneeni nyrkkiä kohti taivasta :D