mistä kiikastaa mikä kiristää? pohkeet takareidet lonkat vai alaselkä? 40kg pään päälle ja siitä kkyykkyyn ja ylös niin jo meinaa kaatua eteenpäin jne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tekeeköhän blueberry06 ton ylöstyönnön push jerk -tyyliin vai mikä se nyt oli nimeltään mitä esim. Pyrros Dimas tai Zhang Guozheng käyttää? Se on ainoa tilanne missä työnnössä pitäis olla edes hieman kyykyssä tanko suorilla käsillä mitä mulla ainakaan tulee mieleen. Tai sitten tosiaan on termit ihan sekasin.
no vaikka sillai että nostan painot vaan pään päälle ja laskeudun kyykkyyn ja nousen ylös ilman mitään nopeeaa työntöä. liekö sitte kyykky vala. tässä takkuaa pahasti.Tekeeköhän blueberry06 ton ylöstyönnön push jerk -tyyliin vai mikä se nyt oli nimeltään mitä esim. Pyrros Dimas tai Zhang Guozheng käyttää? Se on ainoa tilanne missä työnnössä pitäis olla edes hieman kyykyssä tanko suorilla käsillä mitä mulla ainakaan tulee mieleen. Tai sitten tosiaan on termit ihan sekasin.
kyllähän toi ulosanti on tavattoman epäselvää siinä suhteessa, mikä liike on kyseessä. jos nyt ymmärsin oikein, punnerrat (vai työnnät) painot suorille käsille ja jalat suoriksi. sitten vasta meet kyykkyyn? se on kyykkyvala juuri. miksi sun sitä pitää tehdä, jos et vedä rinnalle kyykkyyn vaan raakana mitä suurimmalla todennäköisyydellä?
- pystypunnerrus: tanko nostetaan ilman jalkojen apua suorille käsille
- vauhtipunnerrus: sama, mutta jalkojen apua käyttäen. ei kuitenkaan koukisteta jalkoja uudelleen eli ei "mennä alle", kuten työnnössä.
Miks mun mitään pitää tehdä? kai tuo teksti on yhtä selvää kuin aamun tulo. Ei mun sillä tarvii treenata kokeilen vaan joskus että vieläkö tuntuu yhtä vaikealle. jos sanotaan niin heitän ne 50kg pään päälle siinä punnertamista tartte ja sittekun kun ne on pään päällä laskeutuminen kyykkyyn on niin hankala että lähtee kaatumaan.