Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Halla-Aho tulee menemään nyt kuntavaaleissa läpi, ja seuraavissa eduskuntavaaleissa eduskuntaan. Perussuomalaiset on 2011 eduskuntavaaleissa jo ihan vasemmistoliiton tuntumassa. Nukkuvien puolue on se mistä perussuomalaiset kerää eniten ääniä, se on fakta.

Joo no jos Halla-ahosta jotain positiivista pitäis sanoo, niin hän ainakin "opettaa" suvaitsevaisuutta suurinta maahanmuuttajaryhmää eli venäläisiä kohtaan omalla venäläismyönteisyydellään.

Joo no jos Halla-ahosta jotain positiivista pitäis sanoo, niin hän ainakin "opettaa" suvaitsevaisuutta suurinta maahanmuuttajaryhmää eli venäläisiä kohtaan omalla venäläismyönteisyydellään.

Onks sul joku uutinen, oon kiinnostunut. Ite en tykkää mistään venäläisistä ja jos toi halla-aho onkin venäjä fani ni ei saakkaan mun ääntä. Venäjä on pahempi uhka ku jotku afrikkalaiset jostain autiomaasta.

Ei ne afrikkalaiset meitä tappanu 40 luvulla.

Tärkeimmät asiat on irti eu:sta ja itsenäisyyden säilyttäminen. Joka on vaikee tehtävä ellei mahdoton.

Onhan tuolla puolueen listoilla paljon turhia siivellä tulioita, esim Veltto Virtanen. Puolueen teemat ja ajatukset ovat mielestäni oikeita jotka kuvaavat myös minua. Omassa vaalipiirissä on kanssa näitä huuhaa petejä jotka vaan huutaa " vitun nekru" mutta sehän ei ole puolueen teema alkuunkaan. Äänestämällä oikeaa puoluetta ja saamalla puolueelle kannatusta saadaan myös jatkossa älykkäämpiä ehdokkaita.

Onhan tuolla puolueen listoilla paljon turhia siivellä tulioita, esim Veltto Virtanen. Puolueen teemat ja ajatukset ovat mielestäni oikeita jotka kuvaavat myös minua. Omassa vaalipiirissä on kanssa näitä huuhaa petejä jotka vaan huutaa " vitun nekru" mutta sehän ei ole puolueen teema alkuunkaan. Äänestämällä oikeaa puoluetta ja saamalla puolueelle kannatusta saadaan myös jatkossa älykkäämpiä ehdokkaita.

Nyt on asiallista puhetta! Tarvitaan lisää Soinin ja Vistbackan olosia henkilöitä. Erityisesti Soinin verbaliikka on niin ylivertaista, että samanlaisia tyyppejä kun tulis lisää niin puolueen imago paranis huimasti:) Vistbacka taasen on asian mies oikealla asialla.

Erityisesti Soinin verbaliikka on niin ylivertaista, että samanlaisia tyyppejä kun tulis lisää niin puolueen imago paranis huimasti:)

Voisitko antaa esimerkkejä tosta ylivertaisesta verbaliikasta? Mun mielestä se äijä puhuu ihan silkkaa scheissea.

Pitäisikö taiteilijanimen ylipäänsä luoda mielikuvaa jostain hiton roolimallista? Tässä tapauksessa tuo nimi muuten oli ilmoilla jo hyvissä ajoin, ennen kuin "suuri yleisö" oli miehestä vielä kuullutkaan.

Mun mielestä kyllä on kaverin yhteiskunnallisessa käsityksessä jotain vikaa, jos taiteilijanimellään ilmaisee ihailevansa poliisintappajia. Olisko vähäsen jenkkiapinoinnin makua koko "yhteiskuntakritiikissä"?

Halla-Aho tulee menemään nyt kuntavaaleissa läpi, ja seuraavissa eduskuntavaaleissa eduskuntaan. Perussuomalaiset on 2011 eduskuntavaaleissa jo ihan vasemmistoliiton tuntumassa. Nukkuvien puolue on se mistä perussuomalaiset kerää eniten ääniä, se on fakta.

Olen samaa mieltä. Näkyihän se jo tapaus halmeen kohdalla. Toisaalta ajat on nyt toiset. Olemme saaneet äänestäjiä lähes joka puolueesta ja toivottavasti mahdollisimman moni suoriutuu uurnille huomenna. Kuten Soini mainitsi tänään, että on tässä kestetty talvisota ja suomen uudelleen rakentaminen,eli ei yksi vesisade ihmisiä pidättele.

Voisitko antaa esimerkkejä tosta ylivertaisesta verbaliikasta? Mun mielestä se äijä puhuu ihan silkkaa scheissea.

Määrittele tämä scheisse? Imo, ne paskanpuhujat löytyy kyllä muista puolueista, asiat ei muutu, vaikka samat naamat on asioista "päättämässä".

Voit tietysti Heman19 esittää tässä vasta-argumentteja, niin päästään paremmin selville kuinka tyhmä se Jussi oikein on.

Ihmettelin alkuun kovasti että Jussi luottaa menevänsä läpi ilman erillistä vaalikampanjaa vain koska eduskuntavaalikampanja oli suhteellisen onnistunut. Sen verran on miestä kuitenkin lehdissä ruodittu etten yhtään läpimenoa enää ihmettelisi.

Eipä noin kovan luokan tieteelliseen argumenttiin voi oikeen mitään enää lisätä, varsinkaan kun ei itse ole filosofian tohtori.

= "Eli mitään sanottavaa ei ollut, mutta oikeassa olen silti!!11!1" :lol2:

Erona eduskuntavaaleihin on että nyt Halla-Aho on näkynyt mediassa paljon enemmän, jopa Hesari on miehen noteerannut.

Määrittele tämä scheisse? Imo, ne paskanpuhujat löytyy kyllä muista puolueista, asiat ei muutu, vaikka samat naamat on asioista "päättämässä".

Mä määrittelen sen scheissen heti kun joku näyttää sen Soinin äärimmäisen hienon herbaliikan. Ok?

Mä määrittelen sen scheissen heti kun joku näyttää sen Soinin äärimmäisen hienon herbaliikan. Ok?

Kai se verbaliikka on ihan kohdallaan, koska "puolueeton" mediakin on sitä kehunut. Näiden kehujen arvo korostuu, koska muuten persujen mediakohtelu on ollut melkoista perseelle potkimista. Tosin kannatuksen noustessa, äänikin kellossa on hiukan muuttunut.

Mitä Halla-ahoon tulee, on tärkeää saada järjen ääntä myös pääkaupunkiseudulle kasvavan piiperöarmeijan sekaan. Muuten persujen politiikka ei suuremmin puhuttele.

Kuitenkin tiedetään, että venäläisistä saadaan aivan hyviä ihmisiä, ellei tehdä tiettyjä katastrofitakuulla varustettuja virheitä. Yksi virhe on kohdella heitä etnisyyksinä eikä täysipäisinä, vastuullisina ihmisinä; ihmisoikeuksien kuluttajina eikä yhteiskunnan rakentavina osina. Tällä reseptillä saadaan leivottua minkä tahansa kansallisuuden edustajista eristäytyviä, syrjäytyneitä ruikuttajia.

Nyt järjestetyn kaltaiset uhriuttamis- ja etnistämisseminaarit ovat juuri tätä. Niiden avulla venäläinen saattaa hyvinkin oppia, että hän ei suinkaan ole kuin kuka tahansa. Hän oppii olevansa etnisyys, jota kaikki yrittävät syrjiä, mutta jonka ei tarvitse sietää mitään; jolla on paljon paljon oikeuksia mutta hyvin vähän velvollisuuksia; johon on sisäänrakennettuna ominaisuuksista arvokkain, toiseus; jonka läsnäolo, riippumatta siitä mihin hän sitä käyttää, on suomalaiselle yhteiskunnalle siunaus, josta kantaväestön on alati oltava kiitollinen.

Tätä kun venäläiselle tarpeeksi kauan toistetaan, hänestä saadaan hyvinkin Afrikan sarven osaajien veroinen seinänkannatin Helsingin rautatieasemalle.

Alan olla sitä mieltä, että ei tuolla Halla-aholla ihan kaikki kortit ole pakassa.

http://www.halla-aho.com/scripta/venalaisvihasta.html

Eli Halla-aho on ihan avoimesti sitä mieltä, että venäläiset ovat kansallisuutena ylivertaisia "Afrikan sarven osaajiin" verrattuna. Venäläisestä voidaan siis muovata hyvinvoinnin tuottaja, mutta "Afrikan sarven osaajasta" ei sitten millään?

Olen samaa mieltä, että maahanmuutto ei voi olla mallia Ruotsi, mutta ei tuo Halla-ahon asennekaan ihan terve ole.

Alan olla sitä mieltä, että ei tuolla Halla-aholla ihan kaikki kortit ole pakassa.

http://www.halla-aho.com/scripta/venalaisvihasta.html

Eli Halla-aho on ihan avoimesti sitä mieltä, että venäläiset ovat kansallisuutena ylivertaisia "Afrikan sarven osaajiin" verrattuna. Venäläisestä voidaan siis muovata hyvinvoinnin tuottaja, mutta "Afrikan sarven osaajasta" ei sitten millään?

Olen samaa mieltä, että maahanmuutto ei voi olla mallia Ruotsi, mutta ei tuo Halla-ahon asennekaan ihan terve ole.

Itse ymmärsin asian niin, että ne Afrikan sarven osaajat on jo passivoitettu parhaansa mukaan tukien alle vaatimuslista ja kynä kourassaan suurin piirtein. Venäläiset (kuten muutkaan valkoihoiset mamut) eivät ole saaneet tämänkaltaista holhousta, vaan ovat siis joutuneet pärjäämään omillaan siinä missä suomalaisetkin.

Mä itse ymmärrän tuon skenaarion aika hyvin. Jos jotakin ryhmää pidetään sorrettuna ja nostetaan tavallaan jalustalle, vielä jos erikseen annetaan Tukiaisia ja hyysätään, kyllä sillä voi hyvinkin olla passivoittava vaikutus... Tai siis näin on periaatteessa käynytkin, mutta ei venäläisten kohdalla vielä.

Back
Ylös Bottom